معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

ملت ایران ۱۱ اسفند پیروز بزرگ انتخابات هستند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۸۴۸۱۸
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در ۱۱ اسفند، توطئه‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند‌.
۰
plusresetminus
ملت ایران ۱۱ اسفند پیروز بزرگ انتخابات هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی در همایش تبیینی ستایشگران و مداحان مازندران اظهار کرد: تریبون خدمت در این قشر مهم بزرگ‌ترین و بهترین فرصت است تا رسالت بسترسازی برای ظهور ولایت عظمی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در جنگ شناختی امروز در بستر فضای مجازی قشر وعاظ و مداحان وظیفه سنگینی دارند باید حواسمان به توطئه‌های جدید دشمنان باشد و بصیرت مردم به ویژه نسل جوان را افزایش دهیم.

معروفی گفت: در جنگ تحمیلی با قدرت و اقتدار فیزیکی پیروز شدیم اما جنگ امروز با جسم کاری ندارد، پیچیده تر و سخت تر خواهد بود زیرا دشمن به دنبال ناامیدی در جامعه است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مسئولان دینی و فرهنگی در جامعه قدرت جذب و مرجعیت دارند می توانند جامعه را مراقب و جهت دهی کنند و امروز ایده دشمنان این است که به اقوام و مذاهب القاء کنند که در این حکومت سهم ندارند و به زعم خودشان مانند امام راحل روی تفکر بچه ها کار کنند؛اینها توطئه های دشمنان است.

این مسئول بابیان اینکه جمهوری اسلامی ايران یک الگو در جهان است ادامه داد: دشمن تلاش دارد جلوی الگو سازی را بگیرد تا این الگو در جهان سرایت نکند هدف‌گذاری دشمن دقیق است طبق فرمایش مقام معظم رهبری در این پدیده باید هوشمندانه عمل کرد زیرا دشمن هوشمندانه برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه حاشیه تولید ناهنجاری است گفت:در این چند سال اخیر دشمن حواشی مختلف تولید کرد ،بدانیم حاشیه تولید ناهنجاری است، گام دوم انقلاب را با جدیت دنبال کنیم هدف دشمن دین‌ستیزی است نه دین گریزی، باید ببینیم نقش ما چیست و به تکلیف عمل کنیم.

این مسئول افزود: علم دقیق نسبت به دشمن داشته باشیم در عرصه خدمت‌رسانی سپاه جان پناه مردم است باید تفکر غنی اهل بیت را در جامعه تزریق کنیم که وعاظ و ستایشگران مسئولیت ترویج امید را در جامعه دارند که موجب امنیت و پاک بودن جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما حفظ دستاوردهای های نظام و انقلاب و پیش برندگی و پیش روندگی است و سپاه و بسیج فدای انقلاب اسلامی،ملت بزرگ ایران و ولایت می‌شود.

معروفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود گفت: حواسمان و گوشمان به فرمایش مقام معظم رهبری باشد ایمن‌سازی از برکت جمهوری اسلامی ایران است در حوزه اجرا کم مدیریتی می‌شود اما با اصل نظام که عزت و شرف ماست مشکلی نداریم امروز زمین، هوا ،فضا و دریا بر دشمن مسدود است اگر دشمن حماقت کند گورستانش می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن انتظار دارد با حرکتی که کمترین ضربه را بزند بیشترین سود را ببرد جنگ دشمن، عملیات روانی و جنگ نرم است در جنگ ادراکی و شناختی ،شناخت ،اعتقادات و تفکر ما را در بستر فضای مجازی هدف قرار می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: دشمن اراده و شجاعت ملت ما را مورد هدف قرار داد امروز باید عملیات، تاکتیک و تکنیک دشمن را بدانیم و بی شک وحدت تولید امنیت و قدرت می‌کند، حضور و مشارکت حداکثری مردم در ۱۱ اسفند، توطئه‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان را خنثی و ملت ایران را پیروز و سرفراز خواهد کرد‌.

فرمانده سپاه کربلا نیز اظهار کرد: امروز به واسطه جایگاه ستایشگری و هر ابزار هنر روش قانونی که در اختیار داریم امروز تکلیف شرعی بزرگی بر گردن‌ ماست و این تکلیف فراخواندن حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

سردار سیاوش مسلمی با بیان اينکه به برکت تفکرات امام راحل بسیاری از معادلات در مکاتب دنیا تغییر یافت افزود: عملیات طوفان الاقصی مبدا تاریخی جدید در دنیای اسلام است و در رویکردهای امنیتی در جبهه مقاومت نظریه پردازان حوزه امنیتی و تهدیدات، قبل و بعد از عملیات طوفان الاقصی را مبدا قرار می دهند و تئوری جدید خود را معرفی می‌کنند.

مسلمی گفت: در جنگ شناختی وظیفه سنگینی داریم جریان غرب با تمام ابزار و امکانات خود به فعالیت ضد انقلابی خود می‌پردازد بدانیم در جنگ تمام عیار قرار داریم وحدت ، قدرت و انسجام ملی ما را نشانه گرفتند در این میان همه اقشار به ویژه نقش وعاظ و ستایشگران بسیار برجسته است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: از تریبون‌هایی که در اختیار داریم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای استفاده کنیم و قطعا مردم ولایتمدار ایران اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را مشاهده و با روی گشاده در فرآیند انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷