تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۴۸۴۸۰۸
استاندار مازندران بر لزوم تدوین برنامه ۲۵ ساله برای ورزش استان تاکید کرد و گفت: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی است.
۰
plusresetminus
لزوم تدوین برنامه ۲۵ ساله برای ورزش مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در دیدار با جامعه ورزش استان مازندران، اظهار کرد: موفقیت ورزشی اراده می‌خواهد، عزم راسخ می‌خواهد. شماها نشان دادید هم اراده و ایمان دارید هم عزم راسخ دارید که توانستید استان مازندران را که دیار علویان و با تمدن بالا است با شناسنامه تاریخی، این استان را در میان استان‌های کشور برجسته کنید.

وی خواستار مشارکت حداکثری ورزشکاران مازندرانی در انتخابات پیش روی شد و افزود: حضور پر رنگ شماها در عرصه‌های مختلف ورزشی اجتماعی فرهنگی، سیاسی در ادوار مختلف نشانگر بصیرت بالای شما در موضوعات مختلف است.

استاندار مازندران بیان داشت: مازندران یکی از شاخص‌ترین استان‌ها در تربیت ورزشکاران رشته‌های مختلف است که باید از شما مربیان ورزشی در استان صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

حسینی‌پور با بیان اینکه، سیاست دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است، گفت: مازندران متناسب با نام‌آوران ورزشی در زیرساخت‌های ورزشی عقب است باید با پشتوانه شماها زیرساخت‌های ورزشی را متحول کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران خواستار مشارکت و استفاده از قهرمانان و نام‌آوران و پیشکسوتان شد و بیان کرد: سرمایه‌گذاران خارجی به مازندران آمدند تا در این استان سرمایه‌گذاری کنند اما این امتیاز ویژه حق پیشکسوتان و نام‌آوران مازندرانی است که انتظار داریم آنها در این بخش مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز ما بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بود، افزود: بودجه خوبی را دولت در این زمینه گذاشت ما شادی نوجوانان و جوانان را به دل روستاهای بردیم بسیاری از پروژه‌های ورزشی خوبی در روستاها افتتاح کرده‌ایم. مابقی پروژه‌ها در سال آینده افتتاح خواهد شد.

حسینی پور ادامه داد: پروژه بزرگ و بی‌نظیر ماهفروجک مشکلاتی داشت که بنا داریم در آینده نزدیک آن را افتتاح کنیم تا در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

استاندار مازندران به اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: خیلی از تلاش‌ها از تلاش‌های حوزه ورزشی هم سخت‌تر باشد اما اصلا نمود اجتماعی ندارد ولی افتخارآفریتی هر یک از شما نام‌آوران باعث شادی دل ملت ایران می شود.

وی ادامه داد: وقتی یک مدال کسب میکنید در درجه اول ملت شاد می‌شوند پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی به اهتزاز در می‌آید، غرور ملی را افزایش می‌دهد باعث سرافرازی منطقه خودتان می‌شوید و همه مردم به شما افتخار میکنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: ورزشکاری که دل یک ملت را شاد می‌کند یعنی جهاد کرده است. ورزشکاران الگوی آحاد جامعه هستند.

حسینی‌پور با بیان اینکه ما ورزش مازندران را باید به صورت پروسه ببینیم نه پروژه، افزود: این یعنی استمرار و هدف‌گذاری در ورزش استان مازندران با توجه به استعدادهای که در ورزش استان مازندران حضور دارد این نگاه ما است.

این مسئول تاکید داشت: باید برنامه جامعه‌ای را اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در راهبرد ورزشی استان ببینند. پیشکسوتان ورزش استان جای آنها در اداره کل ورزش و جوانان است پیشکسوتان به ایجاد یک راهبرد نهایی به اداره کل ورزش و جوانان کمک کنند.

استاندار مازندران افزود: اگر بخواهیم ورزش مازندران در جایگاه اصلی خودش قرار بگیرد باید بخش خصوصی متشکل از همین پیشکسوتان و نام‌آوران بیایند و ورزش مازندران را بسازند.

وی تاکید داشت: باید برنامه ۲۵ ساله برای ورزش استان مازندران تدوین کنیم تا بدانیم در آینده قرار است به کجا برسیم.

حسینی‌پور ادامه داد: رها کردن یک قهرمان ورزشی به بهانه اینکه پایان دوران قهرمانی است، بزرگ‌ترین آسیبی است که بر پیکر ورزش استان مازندران زده می‌شود. ما اصلا این موضوع را قبول نداریم. پایان دوران قهرمانی را شروع فعالیت‌های این قهرمانان در ورزش استان می‌دانیم. باید جاذبه‌هایی داشته باشیم که بتوانیم قهرمان را در پایان دوره قهرمانی بهره‌برداری کنیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷