مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

قطعی گاز در بخش خانگی نداریم

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۸۴۷۷۷
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پایداری گاز بخش خانگی اولویت ماست و هرگز گاز بخش خانگی قطع نمی‌شود.
۰
plusresetminus
قطعی گاز در بخش خانگی نداریم
قاسم مایلی‌رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، اظهار کرد: با توجه به برودت سرما مصرف گاز در استان مازندران افزایش پیدا کرده است که ضرورت دارد بحث مدیریت مصرف همچنان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پایداری گاز بخش خانگی اولویت ماست و هرگز گاز بخش خانگی قطع نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه هیچ قطعی گازی در بخش خانگی نداریم، اظهار داشت: مردم با کاهش درجه آبگرمکن و شوفاژ به ما در ارائه خدمات کمک کنند.  

مایلی‌رستمی تأکید کرد: مردم با رعایت نکات ساده کمک کنند شرایط شبکه گاز پایدار بماند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش برودت هوا و به تبع آن افزایش مصرف گاز، جریان گاز مشترکین صنایع (بجز مواد غذایی و دارویی)، واحدهای تولیدی (بجز گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری ها)، اماکن عمومی و ادارات (بجز ادارات خدمات‌رسان و امدادرسان) و مجتمع‌های تجاری با محدودیت مصرف مواجه خواهند شد و این وضعیت تا بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از کلیه مشترکین استان به ویژه مشترکین خانگی تقاضا می‌شود با رعایت الگوی مصرف همچون خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بلا استفاده یا اتاق‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، شرکت گاز استان را در استمرار جریان گاز طبیعی یاری کنند.

به گزارش بلاغ، وزیر نفت در یک گفتگوی تلویزیونی نسبت به افزایش مصرف گاز هشدار داد و گفت: اگر در روزهای آینده هم این میزان مصرف را داشته باشیم قطعا در استان‌های سردسیر مثل استان‌های شمال غرب، شمال شرق و شمالی کشور دچار افت فشار می‌شویم.

جواد اوجی از از مردم خواست با همکاری و مصرف بهینه گاز و خاموش کردن یک بخاری و سیستم های گرمایشی اضافی به پایداری شبکه کمک کنند.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳