مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

انسداد راه روستایی در ۵ شهرستان مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۸۴۷۴۹
مدیرکل مدیریت بحران مازندران ‌گفت: به‌دلیل حجم بالای بارش برف و انسداد راه روستایی در پنج شهرستان مسدود شده است.
۰
plusresetminus
انسداد راه روستایی در ۵ شهرستان مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حسینعلی محمدی شیرکلاهی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز اخیر در دو نقطه جاده کندوان در منطقه سیاه بیشه ریزش بهمن رخ داد که به منظور حفظ امنیت جان مردم این محور مسدود شد و صبح امروز دوشنبه پس از ایمن‌سازی مسیر رفع انسداد اعلام شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این محور هراز نیز به دلیل بارش شدید برف و کولاک از روز گذشته مسدود اعلام شد و این محور نیز اکنون بعد از رفع انسداد بازگشایی شده است و تردد در این مسیر نیز آزاد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت:‌ در حال حاضر در محدوده کوهستانی دزبن تا تونل کندوان بارش برف داریم و در محدوده امامزاده هاشم در جاده هاز کولاک شدید وجود دارد.

وی ادامه داد:‌ بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی وجود دارد که مه‌گرفتگی در ارتفاعات مازندران وجود دارد.

محمدی‌ با اشاره به بارش‌های خوب برف و باران در استان اظهار کرد: به طوری که در منطقه دلیر از توابع شهرستان چالوس ارتفاع برف به ۷۹ سانتی‌متر رسیده و در میاندورود ۱۹۲ میلی‌متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر با توجه به حجم بارش‌ها تمامی تلاش برای بازنگه داشتن محورهای اصلی مازندران بود، ‌ادامه داد:‌ در حال حاضر محور عباس‌آباد و کلاردشت مسدود است و با بازگشایی محورهای اصلی اکنون بازگشایی این مسیر در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اضافه کرد:‌بدلیل حجم بالای بارش برف در برخی نقاط مازندران راه برخی از روستاها در شهرستان های چالوس، ‌سوادکوه و میاندورود مسدود است و نیروهای راهداری برای بازگشایی این مسیرها اعزام شدند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳