سرپرست جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد:

آغاز خرید برنج توسط تعاونی روستایی

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۴۷۲۶
سرپرست جهاد کشاورزی مازندران گفت: تعاون روستایی استان موظف است در هفته جاری نسبت به خرید توافقی برنج از کشاورزان استان اقدام کند.
۰
plusresetminus
آغاز خرید برنج توسط تعاونی روستایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بابک مومنی حاشیه جلسه تنظیم بازار استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته مهم و حساسی پیش رو داریم و در آستانه انتخابات هستیم همه باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم و از همه ظرفیت‌های استان و شهرستان برای تشویق مردم به مشارکت در پای صندوق‌های رای استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال، ماه مبارک رمضان و آغاز کشت و کار برنج وظیفه و مسؤولیت همه مدیران بخش کشاورزی مازندران دو چندان شده و همه باید پای کار باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند چراکه امنیت غذایی مردم به فعالیت مدیران بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه وابسته است.

مومنی خاطرنشان کرد: معاونین توسعه بازرگانی و بهبود تولیدات گیاهی گزارش روزانه خود را از اقدامات، پایش ها و فعالیت های انجام گرفته برای تنظیم بازار و فراهم کردن نهاده ها و امکانات لازم برای کشت و کار برنج به حوزه ریاست سازمان ارایه و مدیریت های حراست و بازرسی مسؤول نظارت بر این اقدامات هستند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مدیریت تعاون روستایی استان موظف است در هفته جاری نسبت به خرید توافقی برنج از کشاورزان استان اقدام و سهمیه کودی استان را خریداری و وارد استان کنند.

وی گفت: مرغ باید با قیمت مناسب از مرغداری و کشتارگاه خارج شود و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳