تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۴۷۰۶
شهید «هادی احمدی» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: «خدایا، وصال روی تو بی تابم کرده و دیگر از این دنیا فانی سیر شدم بگذار این دنیا برای آنهائی باشد که به آن دل بسته اند خدایا، ترا به مقربان درگاهت قسم می‌دهم که شهادت را نصیبم گردان.»
۰
plusresetminus
پیام شهدا| از مسیر قرآن دور نشوید
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید هادی احمدی یکم خرداد ۱۳۳۳، در شهرستان بهشهر به دنیا آمد. پدرش رحیم و مادرش زینب نام داشت. تا پایان سوم دبیرستان درس خواند و دیپلم گرفت. ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم اسفندماه ۱۳۶۲، در دهلران بر اثر اصابت تیر به گلو و پشت، شهید شد، مزار او در گلزار بهشت فاطمه بهشهر قرار دارد.

با درود به رهبر کبیر انقلاب و آرزوی طول عمر برای آن مرد اندیشمند گوشۀ جماران اینک، چون عازم به جبهه حق علیه باطل می‌باشم با آرزوی موفقیت برای رزمندگان اسلام چند کلمه ای از وصایای خود را به عنوان سنت به قلم می‌آورم.

خدایا گواه باش که اولین کلامم یگانگی توست و گواهی می‌دهم که فرستادگان تو از اول آن آدم و آخرینش محمد بن عبدالله (ص) بر حقند و قرآن کتاب توست.

بار خدایا، اگر روزی من از مسیر قرآن دور شدم مرا ببخش، چون آرزوی دیدار ترا دارم، خدایا عاشقم و به دیدار معشوقم می‌روم خیلی ننگ آور است که عاشق به کوی معشوق بشتابد و جواب رد بشنود. خدایا! بار ال‌ها دلم ناشاد است آنرا شاد گردان وصال روی تو بی تابم کرده و دیگر از این دنیا فانی سیر شدم بگذار این دنیا برای آنهائی باشد که به آن دل بسته اند خدایا، ترا به مقربان درگاهت قسم می‌دهم که شهادت را نصیبم گردان، اما‌ای پدر و مادر عزیزم خودتان می‌دانید که من لیاقت فرزندی شما را نداشته و نخواهم داشت، ولی هر چه باشد شما بزرگترید و مهربانتر امید است که مرا ببخشید که من روسیاهم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷