رئيس پليس راهور مازندران اعلام کرد:

توصیه‌های پلیس به شهروندان در ایام پایانی سال

تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۸۴۶۹۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بر رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در روزهای پایانی سال و ایام انتخابات تاکید کرد.
۰
plusresetminus
توصیه‌های پلیس به شهروندان در ایام پایانی سال
نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با اشاره به حجم ترددهای شهری در روزهای پایانی سال، عید نیمه شعبان و حضور مردم در مراسم انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لازم است رانندگان گرامی حین عبور از معابر شهری ضمن توجه به جلو با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندان، از عابران پیاده نیز خواست برای عبور از عرض راه تنها از گذرگاه‌های پیاده، پل‌های هوایی و گذرگاه‌های زیرزمینی مجاز استفاده و از دویدن، پریدن و ورود ناگهانی به سطح سواره‌رو خودداری کنند.

 وی با تاکید بر اینکه عبور عابران از بزرگراه‌ها و لابه لای درختان و گلبوته‌های حاشیه و میانه بزرگراه ممنوع است، افزود: عابران پیاده موظفند در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی خارج از گذرگاه‌های تعیین شده عبور نکنند.

بیگلری بیان کرد: عابران پیاده باید ضمن عدم استفاده از لباس‌های تیره در شب، عبور از گذرگاه‌های تعیین شده و قسمت‌های روشن معابر عمومی از هرگونه اقدامی که ممکن است منجر به حوادث ناگواری برای آنان شور پرهیز کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳