کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پليس راهور مازندران اعلام کرد:

توصیه‌های پلیس به شهروندان در ایام پایانی سال

5 اسفند 1402 ساعت 13:44

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بر رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در روزهای پایانی سال و ایام انتخابات تاکید کرد.


نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با اشاره به حجم ترددهای شهری در روزهای پایانی سال، عید نیمه شعبان و حضور مردم در مراسم انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لازم است رانندگان گرامی حین عبور از معابر شهری ضمن توجه به جلو با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندان، از عابران پیاده نیز خواست برای عبور از عرض راه تنها از گذرگاه‌های پیاده، پل‌های هوایی و گذرگاه‌های زیرزمینی مجاز استفاده و از دویدن، پریدن و ورود ناگهانی به سطح سواره‌رو خودداری کنند.

 وی با تاکید بر اینکه عبور عابران از بزرگراه‌ها و لابه لای درختان و گلبوته‌های حاشیه و میانه بزرگراه ممنوع است، افزود: عابران پیاده موظفند در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی خارج از گذرگاه‌های تعیین شده عبور نکنند.

بیگلری بیان کرد: عابران پیاده باید ضمن عدم استفاده از لباس‌های تیره در شب، عبور از گذرگاه‌های تعیین شده و قسمت‌های روشن معابر عمومی از هرگونه اقدامی که ممکن است منجر به حوادث ناگواری برای آنان شور پرهیز کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 484699

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/484699/توصیه-های-پلیس-شهروندان-ایام-پایانی-سال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com