تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۸۴۶۹۶
پیکر مطهر جانباز سرافزار خادم‌الحسین(ع)، سردار سیدمحمد کسائیان، فرمانده تیپ کماندویی ظفر در شهرستان سوادکوه تشییع شد.
۰
plusresetminus
تشییع پیکر مطهر «سردار کسائیان» در سوادکوه+عکس و فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار سید محمد کسائیان از فرماندهان تیپ‌های پیاده لشکر ویژه ٢۵کربلا مازندران و فرمانده تیپ کماندویی ٧۵ ظفر در دوران دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافزار خادم الحسین (ع)، سردار سیدمحمد کسائیان، فرمانده تیپ کماندویی ظفر صبح امروز از مسجد جامع تا گلزار شهدای پل سفید در شهرستان سوادکوه با حضور همرزمان، یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهداو ایثارگران، مردم و مسئولان برگزار شد.

سردار «سید محمد کسائیان» از پیشگامان انقلاب اسلامی در مازندران و منطقه سوادکوه بود که به همراه برادر شهیدش سردار سید ابراهیم کسائیان» فرمانده تیپ پیاده از لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.
 
این فرمانده دلاور سال‌های دفاع مقدس پس از جنگ تحمیلی، در میادین جهاد تبیین، نیروی زمینی سپاه، مرکز تحقیقات جنگ و در دفاع از ولایت و امامت حضور فعال داشت. مدتی را به‌عنوان استاد دانشگاه امام حسین (ع) به تدریس پرداخت. سال ۱۳۹۵ برای دفاع از حرم وارد سوریه شد و افتخار مدافع حرم را نیز بدست آورد و سرانجام با تحمل سال‌های سخت جانبازی، به یاران شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر این مجاهد سرافراز شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر برگزار شد.
 
به گزارش بلاغ، فرمانده کل سپاه پاسداران، استاندار مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و دیگر مسئولان و همرزمان نیز در پی عروج سردار «سید محمد کسائیان» پیام تسلیتی صادر کردند.

دانلود

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷