تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۸۴۶۸۴
حسن یزدانی مرد ۹ مداله کشتی آزاد جهان به کمپ تیم‌های ملی بازگشت تا هواداران این کشتی‌گیر خوشحال شوند.
۰
plusresetminus
بازگشت حسن یزدانی به تیم‌ ملی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از مازند اسپرت، حسن یزدانی با حضور در کمپ تیم‌های ملی در سالن بدنسازی شهید حسین شکوری به تمرین پرداخت‌. مرد ۹ مداله کشتی آزاد جهان پس از انجام تمرین با رییس فدراسیون نیز دیدار و گفت و گو داشت.

حسن یزدانی، ستاره کشتی جهان بعد از مصدومیت از ناحیه کتف، در آبان ماه جراحی کرد و حالا بر اساس گفته پزشکان، باید دوره نقاهتی حدود ۵ تا ۶ ماه را طی کند و سپس به روی تشک برگردد.او روز گذشته در اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد حاضر شد و در سالن بدنسازی کمپ تیم‌های ملی، به تمرینات بدنسازی پرداخت.

در همین راستا، محسن کاوه سرمربی تیم‌ملی آزاد در پاسخ به این سؤال که حسن یزدانی دیگر تمریناتش را در محل اردوی تیم ملی پیگیری خواهد کرد؟ گفت: او به تهران آمد و در اردو حضور یافت و تمرین بدنسازی انجام داد. با هم صحبت کردیم، امروز (جمعه) هم قرار شد کنار تیم باشد، اما هنوز نمی‌تواند و نباید به کتفش فشار بیاورد و شرایط ماندن در اردو را ندارد.

حسن در جویبار تمریناتش را پیگیری می‌کند.وی درباره اینکه یزدانی چه زمانی را برای بازگشتش به تمرینات کشتی اعلام کرده؟ اظهار داشت: چیزی که خودش گفت اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت، این را طبق صحبتی که با پزشک داشته عنوان کرد. آن زمان است که می‌تواند روی تشک بیاید.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷