مدیرکل اوقاف مازندران عنوان کرد:

بقاع متبرکه مازندران میزبان جشن‌های نیمه‌شعبان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۸۴۵۸۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی، گفت: بقاع متبرکه استان میزبان جشن‌های نیمه شعبان هستند.
۰
plusresetminus
بقاع متبرکه مازندران میزبان جشن‌های نیمه‌شعبان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از اوقاف مازندران، حجت‌الاسلام ابرهیم حیدری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: بقاع متبرکه استان مازندران آماده برپایی جشن‌های نیمه شعبان هستند و از اول ماه شعبان جشن های اعیاد شعبانیه با حضور گسترده اقشار مختلف در این اماکن برگزار شد و همچنان ادامه دارد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مهدی موعود(عج)، بقاع متبرکه استان با برگزاری ویژه‌برنامه هایی مردم را به جشن و شادی دعوت می‌کنند، افزود: این برنامه‌ها و جشن‌ها با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.
 
حیدری با بیان اینکه ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: بقاع متبرکه استان به‌مناسبت نیمه شعبان آذین‌بندی می‌شوند و مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان نیز در اکثر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اجرا می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان با بیان اینکه این جشن‌ها با همکاری مراکز افق امامزادگان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مداحی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان همراه با جایزه، اجرای سرود و پذیرایی با شیرینی و شربت نیز جزئی از این برنامه‌ها است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷