مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عنوان کرد:

تقویت ارزش‌های انقلابی با روحیه ارزش‌مداری

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۵۳۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر تقویت ارزش‌های انقلابی با روحیه ارزش‌مداری، گفت: همه مردم باید با سیره شهدا آشنا شوند.
۰
plusresetminus
تقویت ارزش‌های انقلابی با روحیه ارزش‌مداری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، محمدحسن سلامی عصر امروز در دیدار با مدیر کل ورزش و جوان استان مازندران از اقدام ارزشی و انقلابی حضور پیکر مطهر شهید گمنام در محل رقابت‌های المپیک انتخابی ۲۰۲۴ تشکر کرد و افزود: این اقدام انقلابی هم بازتاب بین‌المللی و هم بازتاب ملی داشت و از اداره کل ورزش و جوانان مازندران قدردانی می‌کنیم که مقدمات این کار ارزشمند را فراهم کرد.
 
وی افزود: موضوع مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موضوع جهاد، مقاومت، ایستادگی و ارزش‌های انقلابی این مردم است که اوج آن در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و ارزش‌های دفاع مقدس میراث گران‌بها و گنجینه تاریخی برای تاریخ کشورمان شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه هرجا به ارزش‌ها تمسک جستیم و آن را الگوی خودمان قرار دادیم در آن میادین پیروز بودیم و از گردنه‌ها عبور کردیم، ادامه داد: در میادین ورزشی، ورزشکاران ما هرچه بیشتر با ارزش‌های انقلاب و سیره شهدا آشنا شوند و به ارزش‌های انقلابی معرفت پیدا کنند در آن میادین آثار و برکات بیشتری را شاهد خواهیم بود که باعث تقویت روحیه ارزش‌مداری در جوانان خواهد شد.
 
سلامی اضافه کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌های عضو، در حوزه ورزشی و نشر و ترویج ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس در میادین ورزشی و جامعه ورزشی اتفاقات خوبی را در سال ۱۴۰۳ رقم بزنند.
 
این مسئول بر حضور فعال ۱۷۴ هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت در میادین ورزشی تأکید کرد و گفت: جامعه ورزشی متبرک به حضور شهید گمنام است و انتظار داریم یادمان این شهید گمنام را بزودی احداث و رونمایی کنیم.
 
وی فعال شدن کارگروه ورزش و جوانان ستاد مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت را در سال ۱۴۰۳ از مهمترین هدف این دیدار دانست و اذعان داشت: برنامه‌های دفاع مقدس مجموعه‌ها و هیأت‌های ورزشی در سامانه جامع بارگذاری شود.
 
این مسئول با بیان اینکه کتاب ورزشکار شهید «ذبیح‌الله عالی» در مراحل تدوین قرار دارد خواستار حمایت در چاپ و انتشار این کتاب شد و عنوان کرد: کتاب فرهنگ‌نامه شهدای ورزشکار استان با همکاری مرکز اسناد دفاع مقدس استان و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تدوین شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به نقش رزمندگان مازندران در عملیات‌های بزرگ نظیر عملیات والفجر هشت تصریح کرد: کارگروه ورزش و جوانان ستاد مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت نسبت به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای در این مناسبت‌ها اقدام کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز از برگزاری چندین برنامه با محوریت شهدا در راستای دومین اجلاسیه شهدای مازندران در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از ایثارگران در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود.
 
علی رجبی از برگزاری جشنواره ورزشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب مسابقات تیراندازی، دارت، طناب کشی، بسکتبال سه نفره، ورزش‌های بومی محلی، پنالتی زنی و... در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که با اجرای آن شادابی و نشاط را به ایثارگران هدیه خواهیم داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷