تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۴۴۷۰
پدر شهید «عادل جعفری» تعریف می‌کند: به خاطر عشق و ارادتی که به امام و انقلاب داشت، بیشتر وقت خود را در پایگاه با بچه‌های بسیجی می‌گذراند.
۰
plusresetminus
پیام شهدا| مناجات همراه با خضوع باشد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید عادل جعفری شبکلائی یکم فروردین ۱۳۴۶، در شهرستان ساری به دنیا آمد. پدرش علی اکبر و مادرش کشور نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم بهمن ماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر جراحات وارده به بدن، شهید شد، مزار او در گلزار ملا مجدالدین ساری قرار دارد.

پدر شهید: علاقه شدیدی به امام داشت و آماده و گوش به فرامین او بود. به خاطر عشق و ارادتی که به امام و انقلاب داشت، بیشتر وقت خود را در پایگاه با بچه‌های بسیجی می‌گذراند تا زمانی که به گهرباران نرفته بود. در خواندن نماز، کمی کوتاهی می‌کرد، اما بعد از رفتن به آموزشی، آنقدر مقید به انجام نماز شد که هیچ گاه آن را ترک نمی‌کرد. حتی ما را صبح گاه بیدار می‌کرد که نماز خود را بخوانیم.

پدر شهید: در نمازش همیشه دعا می‌خواند، ذکر می‌گفت. در اتاق خود می‌نشست با خضوع و خشوعی خاص با خدایش نیایش و مناجات می‌کرد. دوستانش را بسیار دوست داشت، خصوصا احمد ستاری که با شهادتش انگار دنیا بر سرش خراب شد و از نظر روحی کاملا به هم ریخته بود. همیشه می‌گفت ما جنگ با آمریکا داریم اگر عراق به تنهایی و بدون حمایت آمریکا با ما جنگ می‌کرد، در عرض ۶ ماه آن‌ها را نابود می‌کردیم. چون آمریکا او را حمایت می‌کند این جنگ چند سال طول می‌کشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷