تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۸۴۲۳۸
علی‌سینا رویگریان روزنامه‌نگار پیشکسوت مازندرانی بر اثر بیماری ریوی در ۷۴ سالگی درگذشت.
۰
plusresetminus
روزنامه‌نگار پیشکسوت مازندرانی درگذشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، علی‌سینا رویگریان مدرس دانشگاه و روزنامه‌نگار پیشکسوت مازندران دوشنبه ۱۶ بهمن در ۷۴ سالگی براثر بیماری ریوی در بیمارستان شفا ساری دار فانی را وداع گفت.

علی سینا رویگریان متولد سال ۱۳۲۸ تهران، اصالتاً از اهالی کلاردشت مازندران بود و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات ادامه داد.

وی به مدت ۱۵ سال در بخش تکنولوژی آموزشی گرایش رادیو و تلویزیون با دانشکده فنی بابل همکاری می کرد.

رویگریان فعالیت روزنامه‌نگاری را در دهه ۵۰ آغاز کرد و از دهه ۸۰ علاوه بر همکاری با سرپرستی روزنامه صبح امروز در مازندران، با روزنامه‌های بشیر و وارش، هفته‌نامه‌های تمشک، قارن و هراز نیز همکاری داشته است.

وی چندسالی به عنوان عضو هیات تحریریه و مشاور ارشد مدیرمسئول روزنامه خبرشمال همکاری داشت و بیش از دوسال هم سردبیر هفته‌نامه حس هفتم در مازندران بود.

زنده‌یاد رویگریان مدتی مدیر خانه مطبوعات مازندران بود و در چندین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های گروهی علاوه بر کسب عنوان برتر، داوری جشنواره‌ها را برعهده داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در پیامی درگذشت زنده یاد علی سینا رویگریان پیشكسوت روزنامه نگاری را تسلیت گفت.

احسان آهنگر در این پیام، درگذشت این استاد فقید را به خانواده ایشان و جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی مازندران و كشور تسلیت گفت.

وی در این پیام ضمن تجلیل از اقدامات ارزنده زنده‌یاد رویگریان در عرصه مطبوعات و رسانه‌های مازندران و كشور گفت: استاد رویگریان در طول سال‌های عمر با بركت خود فعالیت‌های تاثیرگذاری در مطبوعات داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: بدون شک آثار، فعالیت‌ها و تلاش‌های زنده‌یاد رویگریان به عنوان الگو و سرلوحه كار و فعالیت آتی فعالان حرفه خبرنگاری و روزنامه‌نگاری مورد احترام خواهد بود.

آهنگر در پایان گفت: فقدان این استاد پیشكسوت حرفه روزنامه‌نگاری ضایعه‌ای بزرگ در این حرفه است و یاد و نام این استاد با اخلاق و دلسوز در خاطره جامعه رسانه‌ای استان ماندگار خواهد ماند.

گفتنی است زمان مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم رویگریان متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷