تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۴۲۳۷
پدر شهید «مهدی پورهاشم کله بستی» تعریف می‌کند: نسبت به بدحجابی یا بی‌حجابی حساس بود. مخصوصا به مادر خود رعایت حجاب و شرکت در جلسات مذهبی و بسیج را توصیه می‌کرد.
۰
plusresetminus
پیام شهدا|نسبت به بدحجابی حساس باشید
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید مهدی پورهاشم کله بستی ششم آذرماه ۱۳۴۹، در شهرستان بابلسر به دنیا آمد. پدرش قاسم و مادرش هاجر نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. ترک تحصیل کرد و برای ادامه تحصیل به حوزه رفت. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. هشتم بهمن ماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت تیر مستقیم به قلب، شهید شد، مزار او در گلزار شهدای کله بست تابعه زادگاهش قرار دارد.

پدر شهید می‌گوید: بچه شوخ طبعی بود. انس و علاقه شدیدی به حفظ و قرائت قرآن داشت. یک جزء از قرآن را حفظ بود. مقید به نماز اول وقت و جماعت بود و نماز شبش ترک نمی‌شد. نسبت به بدحجابی یا بی‌حجابی حساس بود. مخصوصا به مادر خود رعایت حجاب و شرکت در جلسات مذهبی و بسیج را توصیه می‌کرد. اهل مطالعه بود و غیر از کتاب‌های درسی، کتاب‌های مذهبی و دینی هم مطالعه می‌کرد. اوقات فراغتش را مشغول کار‌های فرهنگی مسجد و تبلیغات فرهنگی بود. خواست قلبی ایشان کمک به دیگران، ایثار و گذشت به مردم بود و بزرگترین آرزویش شهادت در راه خدا بود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱