تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۸۴۱۱۰
همزمان با ایام دهه فجر زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینا رویان طنین‌انداز شد.
۰
plusresetminus
زنگ انقلاب در مدارس رویان طنین‌انداز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حسن ولی‌پور مدیر آموزش و پرورش نور صبح امروز در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینا رویان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهارکرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت گسترده با همکاری سایر نهادها در سطح شهرستان برپا می‌شود.

وی با قدردانی از حضور باشکوه دانش آموزان شهرستان نور در مراسم اعتکاف، گفت: برای نخستین بار اجرای کنگره حیا از ۱۲ بهمن در شهرستان نور آغاز می‌شود و طرح مدرسه خانواده نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

مدیر آموزش و پرورش نور خاطرنشان‌کرد: بازارچه کسب و کار دانش آموزان از هفته آینده در شهرستان بازگشایی می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند محصولات دستی خود را به اسم مدرسه و دانش آموز در این بازار ارائه دهند.

ولی‌پور با اشاره به جشنواره هنری، ورزشی و سرود شهرستان بیان‌کرد: جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان ۱۸ سال برگزار و برای سایر دانش آموزان پاتوق انتخاباتی از دهه فجر تا قبل از انتخابات برپا می‌شود.

وی با اشاره به یادواره شهدا در قالب لاله‌های روشن در دهه فجر و محافل قرآنی، افزود: برای نخستین بار در دهه فجر رادیو و تلویزیون پانا در شهرستان نور راه اندازی خواهد شد.
 
انتهای خبر/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳