مدیرکل راهداری مازندران خبر داد:

آغاز ۱۷۲ پروژه عمرانی در دهه فجر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۸۴۱۰۱
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از بهره برداری و آغاز به کار ۱۷۲ پروژه عمرانی این اداره کل در ایا‌م‌الله دهه فجر خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز ۱۷۲ پروژه عمرانی در دهه فجر
حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۷۲ پروژه با اعتبار هزار و ۶۵ میلیارد تومان در قالب ۱۴۷ پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان و ۲۵ پروژه آغاز به کار با اعتبار ۲۶۵ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در راه‌های استان آغاز می‌گردد.

جهانیان گفت: عملیات بهسازی و آسفالت حدود ۱۵۹ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان، زیر سازی ۸۷ کیلومتر، آسفالت ۹۰ کیلومتر و روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر راه‌های روستایی، احداث روشنایی به طول ۳ کیلومتر، احداث بیش از ۳ هزار متر طول پل- دیوار –تور سنگ و بخشی از فعالیت‌های این اداره کل می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص پروژه‌های راهداری این اداره کل، افزود: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی‌هایی در آن پدید می‌آید.

وی گفت: ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

جهانیان بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعداد‌های نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا نموده و فعالیت‌های بیشماری در بخش حمل و نقل جاده‌ای در استان و امکانات گسترده‌ای را برای توسعه سایر بخش‌ها در استان بوجود آورده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷