تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۸۴۰۶۸
فرماندار ساری گفت: در دهه فجر امسال ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح می‌شود.
۰
plusresetminus
افتتاح ۲۲۰ پروژه طی دهه فجر در ساری
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، محمدعلی نوبخت بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، بخشداران، روسای ادارات، اعضای شورای تامین و اصحاب رسانه در فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر چه کارها به مردم واگذار شود شرایط مطلوب را رقم می‌زنیم، تصریح کرد: با کمک مردم و دستگاه‌ها ۱۰۰ روستا طی دو سال اخیر آسفالت شده است.

فرماندار ساری با اعلام اینکه اسفندماه امسال رویداد مهم سیاسی را در پیش داریم افزود: ۴۷۳ شعبه در ساری و ۷۱ شعبه در میاندورود آرای مردم را اخذ می‌کند.

نوبخت با بیان اینکه آماده برگزاری انتخابات پرشور هستیم، خاطرنشان کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالای مردمی است.

نوبخت خواستار همدلی مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و بیان کرد: ستادهای دهه فجر امسال پرصلابت از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاریها به عنوان بازوان توانمند دولت در روستاها شکل گرفته تا تمام اقدامات امیدبخش ۴۵ سال گذشته به اطلاع مردم رسانده شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳