مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران اعلام کرد:

برگزاری اردوهای پیشرفت دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۰۴۴
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران گفت: اردوهای راهیان نور و پیشرفت دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر برگزار می‎شود.
۰
plusresetminus
برگزاری اردوهای پیشرفت دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حجت‌الاسلام محمد رحیمیان صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما با تمام انقلاب‌های دنیا فرق دارد، اظهار کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه هرچه بیشتر در شهرهای استان برگزار شود.
 
وی بر جایگاه و اهمیت دهه مبارک فجر در شرایط حال حاضر تاکید کرد و افزود: امروز برکات انقلاب اسلامی را در بیداری ملت‌ها به ویژه در طوفان الاقصی مشاهده می‌کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه؛ تصریح کرد: نقش دانشگاه‌ها در تاثیرگذاری و مشارکت عمومی در انتخابات بسیار مهم است.

این مسئول با اعلام اینکه براساس ارزیابی‌های  صورت گرفته بیشترین نقش را در جامعه معلمان و دانشگاهیان ایفا می‌کنند، ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی در استان مرکز دانشگاهی نداشتیم و تنها در شهرهای ساری، بابلسر و بابل موسسه آموزش عالی فعال بود.

رحیمیان از فعالیت ۱۶۰ هزار دانشجو در تمام دانشگاه و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: ایران در سال‌های اخیر پیشرفت‌های علمی چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته است.

رئیس کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران فضاسازی محوطه دانشگاه‌ها، حضور مبلغان در نشست‌های معرفتی، برگزاری نماشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه عکس، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری میزگردهای تبیینی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، استفاده از فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت از برنامه‌های مهم دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر است.

وی از حضور هزار و ۲۰۰ دانشجوی استان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: رسانه‌ها برای معرفی فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف کمک کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷