معاون کمیته امداد مازندران خبر داد:

ارائه خدمات درمانی به ۴۰ هزار مددجوی مازندرانی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۸۳۸۴۰
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در ۹ ماه امسال خدمات درمانی به بیش از ۴۰ هزار مددجوی استان ارائه شد.
۰
plusresetminus
ارائه خدمات درمانی به ۴۰ هزار مددجوی مازندرانی
سید موسی عمادی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار داشت:۴۰ هزار و ۴۵۴ نفر مددجو در استان  در ۹ ماه سالجاری از خدمات درمانی این  نهاد بهره‌مند شدند.
 
وی افزود: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب‌العلاج ،خاص و زمین‌گیر است.
 
 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در ۹ ماهه سال۱۴۰۲ بالغ بر ۱۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
 
این مسئول تصریح کرد:۳ هزار و ۵۳ بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارد و به آنان خدمات دارویی، پاراکیلینیک،  بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود.
 
وی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲ هزار و ۵۳۶ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای هزار و ۹۰۳ مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.
 
عمادی گفت: در ۹ ماهه سالجاری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرحهای اشتغال و مبلغ ۲ میلیارد و۱۱۲ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت شد.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: سال قبل ۱۵۳ مددجو و در۹ ماه سال‌جاری ۱۶۷ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.
 
این مسئول بیان داشت: هزار و ۳۵۰ مادر باردار و شیرده در راستای پیشگیری از سوءتغذیه از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
 
عمادی ترکامی گفت: دراین ۹ ماه دو میلیارد و ۹۵۵میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳