مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

خدمت جهادی حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می‌کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۴۸۳۶۹۴
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: با خدمت جهادی و حل مشکلات مردم بتوانیم مشارکت گسترده مردم در انتخابات را رقم بزنیم.
۰
plusresetminus
خدمت جهادی حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری بسیج، مجیدرضا شعبانی در همایش جهاد تبیین که به میزبانی مدیریت بهداشت نفت منطقه شمال چهار بعد تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی را برای مدیران و کارکنان و خدمتگزاران نظام اسلامی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: هرچه معرفت و شناخت ما نسبت به موقعیت حقیقی خودمان و مسیر تحقق اهداف سازمانی یشتر باشد مطمئنا به قله های پیشرفت و تعالی نزدیک تر خواهیم بود.

وی یکی از مولفه‌های اصلی بصیرت را صبر و استقامت دانست که این خصوصیت از ویژگی‌های برجسته انسان‌های مومن و موفق روزگار ماست.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با تاکید بر تقویت این چهار بعد در زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی افزود: لازم است بر کارگزاران نظام اسلامی که در بعد مهارتی به تکنیک ها، دانش، تجربه و بکارگیری آنان مجهز شود تا در مواجهه با موضوعات در ابعاد کیفی و کمی بهتر عمل کند.

شعبانی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: این شهید بزرگوار علاوه بر دارا بودن بعد تربیتی، معرفتی و بصیرتی در میدان نبرد نیز دارای مهارت‌های لازم مدیریت و فرماندهی بود.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: مشارکت گسترده، رقابت واقعی، امنیت و سلامت انتخابات را که از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو ترسیم شده است باید مورد توجه همه مان قرار بگیرد چرا که با خدمت جهادی و حل مشکلات مردم بتوانیم مشارکت گسترده را در دیار علویان رقم بزنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳