تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۸۳۶۷۵
در سالروز عملیات والفجر هشت همزمان با دهه فجر و اعیاد شعبانیه همایش منطقه‌ای فاتحان فاو در ساری برگزار می‌شود.
۱
plusresetminus
برگزاری همایش منطقه‌ای «فاتحان فاو» در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری، سردار کمیل کهنسال، علی امانی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل، احمد کوهستانی و جمعی دیگر از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس مازندران در کانون وابستگان سپاه کربلا برگزار شد.
 
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بر همکاری و مساعدت همه جاذبه سپاه در برگزاری همایش «فاتحان فاو» تأکید کرد.
 
محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز برگزاری نشست‌های منطقه‌ای، استانی و شهرستانی پیشکسوتان دفاع مقدس در سالروز عملیات‌های دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و برگزاری مراسم بزرگداشت، محافل خاطره گویی و برنامه‌های بصیرتی ویژه پیشکسوتان جهاد و مقاومت تأکید کرد.
 
سردار کمیل کهنسال فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت، عملیات والفجر هشت و ابعاد مختلف آن را برای ادامه بقای نظام جمهوری اسلامی بسیار حیاتی برشمرد.
 
در این جلسه همچنین مقرر شد در سالروز عملیات والفجر هشت که همزمان با دهه فجر و اعیاد شعبانیه است همایش منطقه‌ای فاتحان فاو در شهرستان ساری برگزار شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳