سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار:

شرایط سرمایه‌گذاری در فریدونکنار مغفول مانده است

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۸۳۶۵۶
سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار گفت: شرایط سرمایه‌گذاری مغفول مانده و شهرداران و شوراها موانع سرمایه‌گذاری را از بین ببرند.
۰
plusresetminus
شرایط سرمایه‌گذاری در فریدونکنار مغفول مانده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، مسیب میررمضانی عصر امروز در مراسم معارفه خود به‌عنوان فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: فریدونکنار با دارا بودن بیش از ۳۵۰ شهید که تقدیم نظام و انقلاب کرد وظیفه ما را سنگین کرده تا بتوانیم برای این شهرستان خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه‌های امام جمعه به‌عنوان خط مشی ما و وحدت و اتحاد شاکله راه ما خواهد بود تا بتوانیم مسیر درستی را برای خدمتگزاری به مردم طی کنیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: فریدونکنار دارای ظرفیت‌های بسیار اثرگذاری در استان است که باید به آن توجه جدی شود.

میررمضانی تاکید کرد: اقتصاد دریا با توجه به ظرفیت بندر و گمرکی که در فریدونکنار وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: بنده خدمتگزار هستم و هر میزان که مسئولان نوکری مردم را کنند بیشتر مورد اعتماد قرار خواهند گرفت.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه مهم‌ترین اتفاق پیش رو در سال جاری انتخابات است یادآورشد: طرح رسام که برگرفته از مؤلفه‌های چهارگانه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است را در فریدونکنار دنبال می‌کنیم.

میررمضانی ادامه داد: از کاندیدایی که ثبت‌نام کردند بسیار سپاسگزارم و از همه اقشار به ویژه اصحاب رسانه و فضای مجازی می‌خواهیم که در راستای افزایش مشارکت مردمی گام بردارند و اگر پیشنهاداتی دارند حمایت خواهیم کرد.

وی اظهارکرد: فریدونکنار شاید نتواند در زمینه شهرک صنعتی حرفی برای گفتن داشته باشد اما دارای قابلیت‌های صنایع خوبی است که باید پیگیری شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: مبنای ما کار است و هر مدیری که بتواند وظیفه ذاتی خود را انجام دهد در واقع می‌تواند بهترین خدمت را به مردم کند.

میررمضانی با تاکید بر اینکه برای سرمایه‌گذاران باید فرش قرمز پهن شود تصریح کرد: شرایط سرمایه‌گذاری در فریدونکنار مغفول مانده که از همینجا از شهرداران و شوراهای شهر می‌خواهم که موانع سرمایه‌گذاری را از بین ببرند.

وی یادآورشد: درحالی که دولت سیزدهم دستاوردهای بزرگی داشته اما مشکلات کشاورزان و اتفاقاتی که در زمینه برنج رخ داده موجب نارضایتی‌هایی شده که امیدواریم پیگیری‌های استاندار و مسئولان استانی به نتیجه برسد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه بافت این شهرستان کشاورزی و صیادی است، گفت: از استاندار و معاونان ایشان درخواست داریم، حال که ما توانی برای فروش برنج نداریم می‌توانیم بانک‌های استان را مامور کنیم تا گره کشاورزان را باز کرده و دغدغه‌های آنان را برطرف کنند.

  کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار سابق فریدونکنار نیز اظهار کرد: از چند ماه گذشته به مسئولان استانی اعلام کرده بودم که اجازه دهند این مسئولیت را کنار بگذارم و امیدوارم که فرماندار جدید در کارشان موفق باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های مهم قدرت یک کشور حضور مردم است و امیدواریم در انتخابات پیش رو شاهد مشارکت حداکثری باشیم.
 
فرماندار سابق فریدونکنار تصریح کرد: امروز آخرین روز ماموریت بنده در فریدونکنار است و اوج احساساتم را تقدیم می کنیم خدمت امام جمعه، فرمانده سپاه، سربازان گمنام امام زمان، مسئولان قضایی و انتظامی، شهرداران و همه افرادی که به نحوی به بنده در مدت مسئولیتم کمک کردند.
 
ابراهیم‌نژاد‌گرجی تاکید کرد: بهترین تیم اداری در خدمت فرماندار جدید است و اگر اتفاقی در اغتشاشات و غریقی در دریا نداشتیم به دلیل حضور فعالانه و انجام درست ماموریت‌های نیروهای امنیتی و اداری بوده است.
 
وی گفت: طی مدتی که بنده در فریدونکنار بودم کارهای بسیار خوبی با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های مختلف صورت گرفت که جا دارد از همه افراد به‌ویژه مردم خوب این شهرستان سپاسگزاری کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷