دبیر کانون خدمت رضوی مازندران اعلام کرد:

فعالیت ۱۶ هزار خادمیار رضوی با اولویت خدمت به محرومان

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
کد مطلب : ۴۸۳۴۸۰
دبیر کانون خدمت رضوی مازندران گفت: بیش از ۱۶ هزار خادمیار رضوی در استان با اولویت رسیدگی به محرومان فعالیت دارند.
۰
plusresetminus
فعالیت ۱۶ هزار خادمیار رضوی با اولویت خدمت به محرومان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، محمداسماعیل امامزاده دوشنبه‌شب در آئین تودیع و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی نوشهر که با حضور امام جمعه نوشهر و جمعی از اعضای کانون خدمت رضوی مازندران و نوشهر برگزار شد با بیان اینکه این کانون یک تشکل مردمی بر اساس رهنمودهای ولی امر مسلمین برای گستراندن عنایات ثامن‌الحجج در جای جای کشور تشکیل شد، اظهار کرد: این تشکل گسترده‌ترین تشکیلات بر مبنای دین و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی با‌ اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۶ هزار خادمیار در کشور فعال است که همگی افتخاری هستند، افزود: خیرین پای کار هستند و همه هزینه ها را خود خادمیاران پرداخت می کنند.

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه در استان ۱۶ هزار خادمیار فعال هستند یادآور شد: این کانون در ۲۴ محور فعالیت دارد و شامل ۱۹ کانون تخصصی است و همه کانون‌ها پای کار جامعه هدف هستند.

امامزاده از فعالیت‌های کانون به عنوان نهضت تهذیب نفس و جهش فرهنگی یاد کرد و گفت: نهضت خدمت مومنانه، میز خدمت توسط پزشکان متخصص افتخاری از جمله فعالیت‌های برجسته در استان است.

وی تصریح کرد: غرب استان نیازمند تقویت و بسط فعالیت کانون است و از آنجایی که فعالیت‌های کانون به صورت هوشمند در سامانه خادمیاری ثبت می‌شود در صورتی که هر شهرستان فعال نباشد این سامانه هشدار می‌دهد و ممکن است یک شهرستان غیر فعال شود.

قربانعلی مشایخ مدیر سابق کانون خدمت رضوی نوشهر به بخشی از عملکرد این کانون از سال ۹۵ تا‌کنون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این کانون ۲۲۸ عضو دارد و فعالیت‌هایی چون تهیه بسته‌های معیشتی، جهیزیه، توزیع بسته‌های نان، ارائه تسهیلات و ویزیت رایگان داشته است.

به گزارش بلاغ، قربانعلی مشایخ که از سال ۹۵ مسئولیت این کانون را در نوشهر عهده‌دار شد به علت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داد و بهزاد عسکری که مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نوشهر را نیز عهده‌دار است به عنوان دبیر جدید کانون خدمت رضوی نوشهر معارفه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳