تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
کد مطلب : ۴۸۳۴۶۰
فرماندار شهرستان عباس‌آباد گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در پرشور کردن فضای انتخابات نقش‌آفرینی کنند.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی نقش‌آفرینی کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، جواد اصلانی یکشنبه‌شب در نشستی با موضوع انتخاباتی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، خبرنگاران رسانه ملی، مکتوب، فضای مجازی و بسیج رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش در جبهه مقاومت و محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: دشمنان از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا به نظام ضربه بزنند و یکی از مهمترین اهداف دشمن ناامید کردن مردم است.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم که رسانه‌های معاند مردم را در انتخابات مأیوس کنند افزود : 
جنگ شناختی در صدر برنامه‌های دشمن است و ما باید ضمن هوشیاری درصدد رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

فرماندار شهرستان عباس‌آباد به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و حضور پرشور مردم اشاره کرد و گفت: مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی حق تبلیغات ندارند و کمیته جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان عباس‌آباد تشکیل شد.

اصلانی بیان کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در پرشور کردن فضای انتخابات نقش‌آفرینی کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عباس‌آباد نیز از راه‌اندازی گردان سایبری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: استفاده از ابزارهای رسانه و تولید محتوا درحوزه‌های مختلف از جمله اهداف گردان سایبری است که با هماهنگی و همیاری روابط عمومی‌ها ،خبرنگاران مکتوب و فعالان فضای مجازی شهرستان عباس‌آباد در خصوص تقویت منافع ملی و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی و غیره تلاش خواهد شد.

حسین محمودی افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم و باید برای حضور پرشور و گسترده مردم در این صحنه تلاش کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عباس‌آباد نیز گفت: برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات محورهای تبلیغی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

محمدحسن صبوری افزود: استفاده از ظرفیت خبرنگاران مکتوب، فعالین فضای مجازی و همچنین استفاده از ناوگان حمل و نقل شهری، دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌ها برای تبلیغات حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهد شد.
 
به گزارش بلاغ، در این نشست خبرنگاران شهرستان عباس آباد به نکته و نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات خبرنگاران این شهرستان و همچنین انتخابات پرداختند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳