تاریخ انتشاريکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۴۸۳۰۴۵
اگر بتوان با مربیان وطنی یک تیم ملی قوی و آبرومند داشت‌، فبهاالمراد. چرا آنچه خود داریم ز بیگانه تمنا کرده و سبیل و پورسانت مشتی دلال را چرب کنیم؟
۰
plusresetminus
خبر خوشحال‌کننده ورزشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از فارس؛ هدایت ممبینی در تازه‌ترین صحبت‌های خود گفته است که برای همه گروه‌های سنی و رده‌های ملی از مربیان داخلی استفاده خواهیم کرد‌، خبری خوشحال‌کننده که حتما آن کسانی را که به ظرفیت‌های غنی و قابلیت‌های وسیع ورزش و فوتبال ایران آگاه هستند، امیدوار و خشنود می‌کند.
 امیدواریم اولا این فکر به عمل هم تبدیل شود، هرچند که همین الان هم خوشبختانه در حال اجراست و تیم‌های رده ملی فوتبال ما- از نوجوانان تا تیم ملی- از مربیان داخلی استفاده می‌کنند. ثانیا در این باره حساب شده و مدبرانه عمل شود.
به گواه آرشیو‌، این نشریه همواره حامی و طرفدار «مربی وطنی» بوده و در حد توان از آنها مقابل اجحاف و بی‌انصافی و حتی تحقیری که از سوی گروه‌های سوداگر و دلال مسلک و بعضی عناصر و افراد از مرحله پرت- که امروز بعضا پست‌هایی در فدراسیون دارند- صورت گرفته‌، حمایت می‌کند.
اما آنچه که برای ما و دارنده هر عقل سلیمی ارجح و مهم‌تر است، مصلحت ورزش کشور و حضور قدرتمندانه آن در عرصه‌های بین‌المللی است. بنابراین برای رسیدن به این هدف باید مسئولان امر «بهترین و کارآمدترین» تصمیمات را اتخاذ کنند. تعصب و دغدغه ما باید تیم ملی باشد، نه افراد و قومیت‌ها.
اگر بتوان با مربیان وطنی یک تیم ملی قوی و آبرومند داشت‌، فبهاالمراد. چرا آنچه خود داریم ز بیگانه تمنا کرده و سبیل و پورسانت مشتی دلال را چرب کنیم؟ اما اگر در یک ارزیابی فنی و سنجش کارشناسانه به این نتیجه رسیدیم که مثلا در فلان رشته یا فلان رده فعلا به مصلحت تیم ملی است که از مربیان مجرب و کاربلد خارجی استفاده کنیم، باید همین کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳