معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد:

توزیع مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها زیر تیغ نظارت

تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۸۳۰۳۱
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: نظارت بر باشگاه‌ها و توزیع مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها مورد تاکید است.
۰
plusresetminus
توزیع مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها زیر تیغ نظارت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حسین دلیری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: تا امروز ورزشکاران مازندرانی ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی برای کشور کسب کردند که  ۲۱۷ مدال سهم آقایان و ۵۴ مدال را بانوان کسب کردند که ۴۲ درصد مدال‌ها طلا بود.

وی خواستار تشکیل شورای ورزش و تربیت بدنی در شهرستان‌ها شد و افزود: در ماه‌های اخیر میزبانی‌های مهمی برای مسابقات و رویدادهای مهم در استان مازندران داشتیم.

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: برای پیگیری موضوعات ورزشکاران و رفع مشکلات، ستاد المپیک و پارالمپیک در اداره کل ورزش و جوانان مازندران تشکیل شد.

دلیری با اشاره به اینکه نظارت بر باشگاه‌ها به‌ویژه باشگاه‌های بانوان و نظارت بر توزیع مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها مورد تاکید است، گفت: از ظرفیت مدیران شهرهای ساحلی برای راه‌اندازی و توسعه ورزش‌های ساحلی بهره گرفته شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار کرد: برگزاری مناسب رویدادهای مناسبتی ازجمله یوم‌الله ۹ دی که با هم‌افزایی مسئولان اداره کل و روسای ادارات شهرستان‌ها رویدادهای فرهنگی بصورت مناسب برگزار شود.

محمدرضا ییلاقی افزود: با توجه به ماموریت‌های دستگاه ورزش و جوانان، توقع می‌رود روسای ادارات ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های حوزه جوانان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌هایی که تاکنون سمن جوانان ثبت نشده باشد، آسیب شناسی خواهیم داشت ادامه داد: به مناسبت برگزاری رویداد همنا، ۱۲ بهمن شاهد حضور حداکثری سمن‌های جوانان استان در شهرستان آمل خواهیم بود.

ییلاقی با اعلام اینکه درخصوص تشکیل جلسات ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان‌ها نگاه جدی‌تری شود، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت جوانان و بازدید از مراکز علمی و مکان‌های صنعتی در دستور کار ادارات ورزش و جوانان شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳