سرپرست فرمانداری چالوس تاکید کرد:

لزوم تدوین بانک اطلاعاتی اشتغال در چالوس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۴۸۲۴۳۹
سرپرست فرمانداری چالوس بر لزوم تدوین بانک اطلاعاتی در حوزه اشتغال این شهرستان تاکید کرد.
۰
plusresetminus
جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان چالوس
جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان چالوس
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، محمد شریفی دوشنبه‌شب در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قبل از هر اقدامی در حوزه اشتغال، نیازمند یک بانک اطلاعاتی قوی هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌های شغلی در منطقه‌ ما وجود دارد؛ از شهرک‌های صنعتی، معادن، کارگاه‌ها، مشاغل خانگی و... به عنوان ظرفیت بالقوه این بخش برشمرد.

سرپرست فرمانداری چالوس در ادامه، استفاده از افراد تحصیل‌کرده در شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان را با توجه به رشته‌ تحصیلی و مهارت آنان لازم دانست و بیان کرد: در این حوزه باید از مهارت افراد دارای تحصیلات پایین‌تر نیز بهره برد و بستر را جهت استفاده از آنان در مشاغل مناسب آماده کرد.

شریفی با اشاره به لزوم تدوین بانک اطلاعاتی در اداراتی مانند صنعت، معدن و تجارت، شهردار‌ی‌ها و بخشداری‌ها، تصریح کرد: برخی از فرصت‌های استخدامی که در سطح کشوری مطرح می‌شود (مانند آزمون‌های استخدامی و مصاحبه‌ها و...) باید بومی‌سازی شده و با تبلیغات محیطی، مجازی و سایر روش‌های تبلیغی، زمینه‌ بهره‌مندی افراد متخصص منطقه را در این فرصت‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳