تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۸۲۳۳۶
پیشکسوت دومیدانی کشورمان که مدال‌های مختلف جهانی کسب کرد، گفت: بنده به عشق اینکه روزی اعتیاد ریشه‌کن شود در حال تلاش و تمرین هستم.
۰
plusresetminus
به عشق دنیای «بدون اعتیاد» ورزش می‌کنم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از مازند اسپرت، شهاب نوبخت پیشکسوت دوست داشتنی دوی ماراتن کشور است که هر روز با تمرینات مستمر حداقل در طول هفته بیش از ۱۲۰ کیلومتر می‌دود و این کار را با عشق انجام می‌دهد.

این دونده ۵۶ ساله اخیرا در مسابقات دوی ماراتن استانبول خوش درخشید و مدال ویژه این تورنمت خارجی را برگردن آویخت تا پرچم کشورمان افراشته شود.

نوبخت اظهار کرد: بنده به عشق اینکه روزی اعتیاد ریشه کن شود در حال تلاش و تمرین هستم و حتی در روز پنجم تیر ماه سال‌جاری و در روز جهانی مواد مخدر و با هماهنگی ستاد مواد مخدر استان مازندران ۴۲ کیلومتر و ۱۹۵ متر از بابل تا ساری دویدم تا قدمی در راه تشویق جوانان و دوری آنان از مواد مخدر برداشته باشم.

نوبخت که از بهترین‌های دوی ماراتن پیشکسوتان کشور است و تاکنون در تورنمنت‌های گوناگون خارجی برای کشورمان دویده؛ در این‌باره می‌گوید: بنده افتخار دارم در طول سال در چندین تورنمنت مهم خارجی به مانند رقابت‌های دبی و استانبول و دیگر کشورهای جهان برای ایران بدوم و به لطف خدا در همه این مسابقات موفق بودم و مدال بدست آوردم.

این دونده ساروی در ادامه افزود: در آخرین مسابقه خارجی خودم در استانبول که بیش از ۱۲ هزار نفر حضور داشتند توانستم با رکورد ۳ ساعت و ۳۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه از خط پایان عبور کردم و مدال این مسابقه مهم را بدست آوردم تا پرچم کشورمان به اهتزار درآید.

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: امیدوارم مسوولان محترم امکانات مورد نظر را فراهم کنند تا جوان‌ترها به این رشته پرهیجان و مادر ورزش‌ها روی بیاورند تا جامعه سالم‌تری داشته باشیم.

این دونده با اخلاق ساروی در پایان از همه رسانه‌ها بابت حمایت از دو و میدانی قدردانی کرد.
نوبخت بهترین دونده ماراتن مازنی است که در تمامی مسابقات داخلی و خارجی حضوری با صلابت دارد که امیدواریم چون گذشته افتخار آفرین ظاهر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳