فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر:

بسیج در کنار مردم ایثارگری و امیدآفرینی می‌کند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۸۲۳۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: هرجا کار بسیجی بود بسیج با کمترین هزینه ورود کرده و این نهال انقلابی در کنار مردم ایثارگری و امیدآفرینی می‌کند.
۰
plusresetminus
بسیج در کنار مردم ایثارگری و امیدآفرینی می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، مهرداد ابراهیم‌پور بعد از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نوشهر که در مصلی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، از پنجم آذر به عنوان یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این روز یادآور صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج در مقطع حساسی بود که نهال نوپای انقلاب به تازگی پا گرفته بود.

وی افزود: بدون شک دوراندیشی و درایت امام راحل در تاسیس این نهاد و هدایت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بوده است که حوادث سال‌های بعد گواه این موضوع است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر تصریح کرد: تردیدی نیست که تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی تحت رهبری ولایت گونه مقام رهبری در آینده‌ای نه چندان دور موجب تحقق جامعه انسانی در رهایی از چنگال سلطه‌گران است و زمینه رشد علمی و حرکت به سوی تمدن‌سازی اسلامی را فراهم می‌آورد.

ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی مغتنم جهت تجدید پیمان با آرمان‌های امام و بیعت با ولایت است،یادآور شد: هفته بسیج بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که بسیجیان برای این سرزمین انجام دادند و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و بیعت با بزرگ بسیجی یعنی مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج با تجمعی باشکوه از وحدت، همدلی و یکپارچگی جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی جامعه رهنمون می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر تاکید کرد: بر ما واجب است که با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای روحیه فداکاری، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را هموار کنیم.

ابراهیم‌پور گفت: هرجا کار بسیجی بود بسیج با کمترین هزینه ورود پیدا کرد و امروز این نهال انقلابی با مردم و در کنار مردم ایثارگری می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳