مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شدند‌؛

حواشی داغ مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۸۱۸۲۵
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در آمل با حضور پرشور مردم برگزار شد.
۰
plusresetminus
حواشی داغ مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی
به گزارش بلاغ؛ مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی در شهرستان آمل با حضور پرشور مردم و جامعه ورزش برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال بی‌نظیر جامعه ورزش همراه بود از ۲۲ مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شد.

از نکات جالب توجه این مراسم؛ ازدحام جمعیتی بود که سبب شد عده‌ای از ورزشی و مهمانان برنامه ساعاتی را ایستاده به تماشای برنامه بپردازند.

*لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران

استاندار مازندران در این مراسم به لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران تأکید کرد.

سید محمود حسینی‌پور اظهار کرد: ورزش در ایران قدمتی به بلندای تاریخ دارد و ورزش قهرمانی مظهر تمایلات، تشخص و هویت مازندران است.

وی افزود: جوانان قهرمان مازندران ثابت کردند دارای خصوصیات برجسته هستند و اراده قوی دارند البته در هر شهری که ورزش زنده است  ورزشکاران میدان دار هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه با ورزش در جامعه بزه کاری و طلاق نیست و سلامت روحی و روانی جامعه به ورزش و پهلوانان و قهرمانان وابسته است، گفت: حضور بانوان مازندرانی بر سکوهای قهرمانی با حجاب اسلامی باعث افتخار دیار علویان است که این مهم در مازندران ریشه اعتقادی بسیار قوی دارد زیرا این دیار زمینه ساز نخستین حکومت تشییع و علویان است.

وی با اعلام اینکه همه رشته های ورزشی برای مان اهمیت دارند، ادامه داد: به دنبال این هستیم که تمام رشته های ورزشی را در مازندران تقویت کرده و گسترش دهیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه در زمینه گردشگری ورزشی نیازمند ایجاد کمپ های ورزشی بین المللی با توجه به شرایط ژئوپلوتیکی و آب و هوایی مازندران هستیم، تصریح کرد: از همه ورزشکاران دعوت می کنیم تا با ایجاد شرکت تعاونی برای تمام نام آوران مازندران شاهد تحول بزرگ باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم های بزرگ دنیا همانند رئال مادرید و بارسلونا با شرکت تعاونی اداره می شوند، ادامه داد: سرمایه های نام آوران مان باید در ورزش هزینه شود و ورزشکاران می توانند با یک شرکت تعاونی دست به ایجاد بزرگترین کمپ ورزشی بزنند البته ما این آمادگی را داریم تا بزرگترین اردوهای ورزشی کشور و بین المللی در کمپ های پیشرفته ورزشی در آینده برگزار کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر فرد در جامعه برای اعضای خانواده مسؤولیت اجتماعی دارد، ادامه داد: بزرگ شدن هزینه دارند و هزینه ورزشکاران در زمینه مسؤولیت اجتماعی این است که برای جامعه سالم و روی آوردن نسل جوان به ورزش پای کار بیایند.

وی بیان کرد: لازم است همه مسؤولان دست به کارهای فاخر در زمینه ورزش بزنند.

حسینی‌پور با اعلام اینکه امیدوارم برای نخستین بار در ایران بزرگترین شرکت تعاونی ورزشی در مازندران ایجاد شود، خاطرنشان کرد: مازندران بیش از ۴۰ میلیون مسافر را در خود جای می دهد که باید مسافران در این استان تبدیل به گردشگر شوند.

وی گفت: با جمع آوری مدال ها و توانمندی های ورزشکاران قهرمان مازندرانی می توان بزرگترین موزه نام آوران در مازندران شکل بگیرد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ قهرمانان و مدال آوران باید با ایجاد شرکت تعاونی موج عظیم ایجاد کرده و برای نسل آینده جوان و نوجوان قدم های مثبت بردارند.

*اعلام حمایت ورزشکاران مازندران از مردم مظلوم غزه

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز با اعلام حمایت ورزشکاران مازندرانی از مردم نوار غزه، گفت: ورزشکاران در میادین ورزشی و سیاسی دست به محکومیت وحشی‌گری و کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها می‌زنند.

سردار سیاوش مسلمی اظهار کرد: پهلوانان و مدال‌آوران خطه مازندران ویژه هستند و در جوانمردی و از خودگذشتگی سرآمد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی به شدت خانواده دوست بوده و احترام زیادی برای پدر و مادر قائل هستند، افزود: این ورزشکاران به پرچم کشورشان به شدت اعتقاد دارند و به ایران و ایرانی عشق می‌ورزند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه ورزشکاران و مدال آوران این خطه خیلی ساعی و سخت کوش هستند و برای به دست گرفتن پرچم و اهتزار آن در دنیا همه آنچه در توان دارند را به خدمت می‌گیرند، یادآور شد: ولی در کشورهای دیگر چنین عرق و علاقه را نمی‌توان پیدا کرد.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم بعنوان یه مازندرانی در جمع مدال آوران هستم و از آنها و خانواده شان که که همیشه دلتنگ دوری هستند صمیمانه قدرشناسی می‌کنم، گفت: ایران بهترین مردم را در دنیا دارد و مازندران بهترین مردم کشور را در خود جای داده‌اند زیرا مردم این دیار در استقبال از فرزندان مدال آور خود که دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند سنگ تمام می‌گذارند و در روز برگشت و استقبال از آنها دست از کار و زندگی کشیده و با هدف قدرشناسی به میدان می‌آیند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام حمایت ورزشکاران مازندرانی از مردم نوار غزه و محکومیت وحشی‌گری و کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها، گفت: مردم همیشه قدردان و دعاگوی ورزشکاران هستند البته تلاش داریم تا آنچه که در مجموعه سپاه پاسداران وجود دارد را در حمایت از ورزش های پهلنی به ویژه کشتی به کار بگیریم.

*کسب ۲۰۸ مدال خوش رنگ بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اعلام اینکه این استان سرشار از قهرمانانان و مدال‌های قهرمانی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران مازندرانی تعداد ۲۰۸ مدال خوش رنگ در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی کسب کردند.

علی رجبی اظهار کرد: مازندران از استان‌های شاخص و برجسته در ورزش است و مدال‌آوران و قهرمانان این استان شمالی در میادین بین‌المللی، المپیک، پاراالمپیک، آسیا، رویدادهای جهانی و پاراآسیایی خوش می‌درخشند.

وی افزود: مازندران نخستین استان در سطح کشور است که با پایان رویدادهای جهانی، آسیایی و پاراآسیایی آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران را برگزار کرده و از این قهرمانان ورزشی تجلیل کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه این استان سرشار از قهرمانانان و مدال‌های قهرمانی است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران مازندرانی تعداد ۲۰۸ مدال خوش رنگ در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی کسب کردند.

رجبی با اعلام اینکه ورزشکاران با نگاه جوانمردانه و انسان دوستانه وارد میدان می‌شوند، یادآور شد: نگاه اول ورزشکاران پهلوانی، نگاه دوم پهلوان اسلامی و نگاه سوم پهلوان ملی است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا یک شب خاطره انگیز با قهرمانان را پشت سر بگذاریم و شب به یادماندنی برای ورزش دوستان و علاقمندان ورزشکاران رقم بخورد، گفت: ۲۳ آبان امسال مازندران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در استان است که در محل نمایشگاه بین المللی شهرستان در فضای ۴ هزار متری به مدت چهار روز برگزار می شود که آئین افتتاحیه با حضور استاندار مازندران همراه خواهد بود.

رجبی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندران همیشه حامی مظلومان هستند و در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیست آرام نیستند، گفت: تاکنون ۲۲ قهرمان ورزشی مان در میادین مختف مقابل ورزشکاران و نمایندگان رژیم منحوس صهیونیست حاضر به مسابقه نشده و آنها را به رسمیت نشناختند.

* حواشی مراسم آسیایی و پاراآسیایی در آمل 

این برنامه به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش می شد.

حسن یزدانی بعد از عمل کتف و بحث ازدواجش در اولین مراسمی بود که حضور پیدا میکرد و طبق معمول با استقبال خوب مردم همراه شد.

پدر حسن یزدانی هم طبق معمول همراه وی بود و حسن یزدانی هم از مصاحبه با رسانه ها خودداری کرد.

حسن یزدانی، هانیه رستمیان، هادی ساروی، امیر محمد یزدانی و مجتبی گلیج جزو اولین ورزشکارانی بودند که خودشان را به مراسم رساندند.

امیرحسین زارع با وجود اینکه اهل شهرستان آمل بود با تاخیر زیاد به سالن آمد تا همین موضوع سبب شود جای مناسبی برایش در جلوی جایگاه نباشد.

رحمان عموزاد هم آخرین کشتی گیری بود که خودش را به مراسم رساند.

ورزشکاران جانبازارن و معلولین هم جزو اولین ورزشکارانی بودند که در مراسم حضور داشتند.

نیم ساعت بعد از شروع مراسم ظرفیت سالن محل برگزاری پر شد و افرادی که وارد میشدند مجبور بودند ایستاده برنامه را دنبال کنند.

در این برنامه از خانواده شهید قربانی و شهید فقیهی جویباری تجلیل بعمل آمد.
از دو تن از خبرنگاران پیشکسوت ورزش مازندران نیز در این مراسم تقدیر شد.
ابتدای مراسم از مدال آوران پاراآسیایی تقدیر شد و بعد سایر ورزشکاران تجلیل شدند.

حسن رنگرز مدیرکل سابق ورزش استان مازندران که ورزش استان را شبانه رها کرد و رفت نیز در این مراسم حضور داشت که با واکنش های جالب حاضرین همراه بود.
در پایان مراسم عاشقان حسن یزدانی این ورزشکار را محاصره کردند و تقاضای عکس یادگاری داشتند.

امیر حسین زارع و حسن یزدانی ورزشکارانی بودند که در پایان مراسم در جمع هواداران خودشان مشغول عکس های یادگاری بودند.

بر خلاف حسن یزدانی پدر حسن یزدانی با رسانه های مصاحبه کرد و دوباره حرف های بر عیه علیرضا دبیر صورت داد.

انتهای پیام/
منبع : مازند اسپرت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳