تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۸۱۷۶۹
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از اجرای طرح مولدسازی در مازندران استقبال می‌کنیم، گفت: این استان نیازمند توجه بیشتر است.
۰
plusresetminus
اعتبار پروژه‌های ورزشی با مولدسازی تامین می‌شود
به گزارش بلاغ، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با همراهی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستان بابل با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، با اشاره به ظرفیت ورزش استان، اظهار کرد: استان مازندران با جایگاه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید جایگاه ویژه‌ای دارد اما متاسفانه به جهت زیرساختی توجه چندانی به استان نشده است.
سعادتی افزود: در بحث زیرساختی بسیار دچار مشکل و نیازمند حمایت و توجه ویژه به استان مازندران هستیم.

وی بیان کرد: موضوع ورزش و جوانان موضوع حیاتی است که باید نگاه ویژه به استان قهرمان پرور مازندران داشته باشید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، از جایگاه بالای ورزش مازندران و شهرستان بابل گفت و ادامه داد: بابل شهر المپیکی و ورزشکاران و قهرمانان زیادی به ورزش کشور معرفی کرده است.

سعادتی خواستار اجرای طرح مولدسازی شد و افزود: متاسفانه در حوزه سرانه ورزشی سطح برخورداری ما کم است و نیازمند عنایت ویژه وزیر ورزش هستیم؛ با اجرای طرح مولدسازی و اختیاری که به استان می‌دهید، بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

*لزوم تزریق بودجه جهت ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری حیدرکلای بابل 
علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه اظهار داشت: مازندران تا به امروز ۲۰۸ مدال کسب کرده است میانگین هر روز یک مدال داشتیم.

رجبی از افتخارآفرینی‌های ورزشکاران و دلاور مردان و شیرزنان مازندرانی گفت و افزود: مازندران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و در کسب مدال، حتی از استان تهران هم بالاتر بود.

وی از ساختار اداری دستگاه ورزش مازندران گفت و بیان کرد: پنج شهرستان ما و مخصوصا شهرهای مهم و مدال‌آور ما نمایندگی هستند، اما نیازمند این هستیم که این نمایندگی‌ها به اداره تبدیل گردد تا امورات این شهرها بهتر پیش برود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از سرعت دادن به افتتاح پروژه‌های ورزشی اشاره و تاکید کرد: به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه کاره هستیم و تا پایان سال بخشی از این پروژه‌ها را به افتتاح می‌رسانیم.

وی خواستار افزایش اعتبارات ورزش استان مازندران شد و افزود: بخشی از باشگاه‌های ما که در لیگ‌های کشوری هستند در شهرستان بابل حضور دارند، باشگاه دریای بابل به دلیل مشکل نداشتن ورزشگاه در شهر دیگری رقابت می‌کند که آماده‌سازی ورزشگاه شهدا هفتم تیر بابل جزو اولویت‌های ما است.

رجبی از ساخت استادیوم ویژه در شهرستان بابل خبر داد و گفت: پروژه حیدرکلای بابل پروژه مهم دیگر شهرستان بابل است؛ ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری برنامه‌ای بوده که قرار است در حیدرکلا صورت بگیرد که نیازمند تزریق بودجه ویژه است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در حد توان استانی بودجه و اعتباراتی برای پروژه‌های ورزش شهرستان بابل قرار دادیم که برای پیشرفت پروژه‌ها، بودجه و اعتبار ویژه خواستاریم.

*وزیر ورزش: از اجرای طرح مولدسازی در  مازندران استقبال می‌کنیم
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی مطرح می‌شود مشابه آن را در سطح کشور هم داریم.

وزیر ورزش و جوانان مازندران را یک استان خاص خطاب کرد و افزود: مازندران استان ویژه‌ای است و نیازمند توجه بیشتری می‌باشد.

هاشمی ادامه داد: استان مازندران یک استان مدال‌آور و مهم برای ما است، اما دلیل بر این نمی‌شود که حقی از کسی ضایع گردد.

وی در خصوص خواسته سرعت بخشیدن پروژه‌های ورزشی شهرستان بابل، گفت: حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بابل نیاز است و باید کمک کرد.
وزیر ورزش با اشاره به اینکه در بحث طرح مولدسازی ما موافق این کار هستیم، افزود: برای تکمیل پروژه‌ها طرح مولدسازی می‌تواند راه بسیار خوب و راحتی باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به مشکلات موجود و برای اینکه دست و بال ادارات کل باز شود، در همه شهرستان‌های استان مازندران باید روی بحث مولد‌سازی کار شود.

هاشمی تاکید کرد: ما مشکلی در بحث اجرای طرح مولدسازی نداریم و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳