تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۸۱۳۰۳
هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران با دو برد و دو تساوی برای مازندرانی‌ها به پایان رسید.
۰
plusresetminus
امتیازات مشابه برای غربی‌ها و شرقی‌ها
به گزارش بلاغ؛هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران در حالی پیگیری شد که چهار نماینده مازندران در شهرهای مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

شهدای ساری روز گذشته در استادیوم شهدای ساری به مصاف آینده سازان اردبیل رقت و در نهایت در حالی که یک بر صفر از میهمان خود پیش بود با تساوی یک یک این بازی را به پایان رساند تا دو امتیاز خانگی را از دست بدهد.

حضور پرشور ساروی ها در ورزشگاه و مخصوصا حضور بانوان در استادیوم شهدای ساری از مهمترین حاشیه این دیدار بود. شهدای ساری با چهار تساوی و چهار امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار دارد.

شهدای بابلسر با صابر میرقربانی در بندرعباس میهمان شهرداری بود. در این دیدار هم دو تیم به تساوی یک یک رسیدند. شاگردان میرقربانی با این یک امتیاز با هشت امتیاز در رده سوم جدول گروه اول قرار دارد.

دو تیم غرب استانی هم با نتیجه مشابه دو بر یک حریفان خود را شکست دادند. شهرداری نوشهر در برابر شاهین تابان بوشهر قرار گرفت. نوشهری ها در این دیدار خارج از خانه موفق شدند میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند. شاگردان اکبر میثاقیان با این سه امتیاز با هفت امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

تیم نیکا پارس چالوس در خانه برابر شهرداری همدان قرار گرفت.در این دیدار شاگردان بنگر موفق شدند با یک بازی حساب شده دو بر یک میهمان خودشان را با شکست بدرقه کنند.
چالوسی ها با این برد با هشت امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷