تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۸۱۲۶۴
رزا ابراهیمی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به کودکان شهید غزه تقدیم کرد.
۰
plusresetminus
اقدام ارزشمند ورزشکار مازندرانی در حمایت از کودکان غزه
به گزارش بلاغ، بانوی پاراتکواندو مازندران، رزا ابراهیمی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.
یک تصمیم از قلب
رزا ابراهیمی در این خصوص اظهار کرد: این یک تصمیم از ته قلبم بود، چون اقدام ظالمین در کودک‌کشی، قلب ما را به درد آورده است.

ابراهیمی بیان کرد: ما ورزشکاران این اقدامات این رژیم کودک‌کش را محکوم می‌کنیم و من به احترام خانواده‌ها و کودکان بی‌گناه غزه، در همان کشور چین اعلام کردم که مدالم را تقدیم این کودکان بی‌گناه می‌کنم.

رزا ابراهیمی با بیان اینکه این مدال را تقدیم کودکان و مخصوصا بانوان فلسطینی و مردم غزه تقدیم کردم، گفت: این جنایات وحشیانه قابل باور نیست و من با تقدیم مدالم تنها حمایتی بود که می‌توانستم از مردم بی‌گناه غزه داشته باشم.

ابراهیمی در خصوص رویارویی با تیم‌های اسرائیلی هم سخن گفت و افزود: هیچوقت و حتی اگر به قیمت از دست دادن قهرمانی و مدال هم باشد حاضر نیستم در مقابل این رژیم کودک‌کش به میدان بروم؛ این وظیفه ماست که اسرائیل را به رسمیت نشماریم.

از کودکی به امام رضا ارادت قلبی دارم
این قهرمان همچنین در خصوص موضوع ارادتش به امام رضا(ع) گفت: از کودکی ارادت قلبی به آقا امام رضا (ع) داشتم و دارم و امیدوارم در مسابقات بعدی مدالم را تقدیمش کنم.

ملی‌پوش پاراتکواندو در مورد پیش بینی‌اش از مسابقات پارالمپیک پاریس، گفت: قطعا هر ورزشکاری برای هدفی که دارد از جان و دل مایه می‌گذارد و من هم برنامه‌های زیادی دارم.

 به کمتر از طلا قانع نیستم‌
وی ادامه داد: از هر لحاظ خودم را برای پارالمپیک آماده می‌کنم و به کمتر از طلا قانع نیستم‌؛ امیدوارم که بتوانم در پارالمپیک هم طلا کسب کنم و هدفم مدال طلای پارالمپیک است. 

پدر رزا هم در خصوص این اقدام دخترش با بیان اینکه این یک اقدام دلی و تصمیمی بود که دخترم خودش گرفت، اظهار کرد: دخترم خیلی دل رحم است و درست زمانی که در مسابقات چین حضور داشت از شنیدن موضوع کودکان غزه بسیار ناراحت و غمگین شد.

ابراهیمی ادامه داد: زندگی ما وقف آقا امام رضا (ع) است و از قبل برنامه داشتیم اگر رزا مدال گرفت مدال را تقدیم امام رضا (ع) کنیم ولی رزا بعد این اتفاقات تصمیم گرفت که مدال را تقدیم کودکان غزه کند.
مجید رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس نیز در این خصوص اظهار کرد: روحیه پهلوانی علاوه بر قهرمانی در تمامی ورزشکاران مازندرانی وجود دارد.

وی با اشاره به محکوم کردن جنایات اسرائیل توسط ورزشکاران چالوسی گفت: اقدام شنیع و حمله جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی، بار دیگر اوج رذالت و توحش رژیم غاصب کودک کش را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشت و همین امر سبب شد تا کلیه جامعه ورزشی مازندران و شهرستان چالوس این اقدام را محکوم کنند.

رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان چالوس دو ورزشکار در بازی های پاراآسیایی داشت که هر دو ورزشکار دو مدال طلا کسب کردند.

انتهای پیام/
 
منبع : مازند اسپرت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷