تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۸۰۲۶۸
با حکم دادگاه، انتخابات فدراسیون کشتی که تیرماه سال جاری برگزار شده بود، ابطال شد.
۰
plusresetminus
انتخابات فدراسیون کشتی ابطال شد + سند
به گزارش بلاغ، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال ۱۴۰۲، علیرضا دبیر بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. پس از این اتفاق، عباس جدیدی، عبدالله‌ عزیزی، حمید بنی‌تمیم، حمید سیفی، بهمن صفری دیگر نامزدهای حاضر در انتخابات، با اعتراض به روند برگزاری، خواهان ابطال انتخابات شدند.
شعبه ۹۰ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران پس از بررسی اعتراض، رأی به ابطال انتخابات فدراسیون کشتی داد. رأی صادره در مدت زمان بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی است.
انتخابات فدراسیون کشتی با اساسنامه فدراسیون برگزار شد و معترضان به این موضوع اعتقاد دارند که اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها باید ملاک قرار می‌گرفت.
تصویر حکم صادره را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:
کشتی ,

روز گذشته (۲۵ مهر) رأی اولیه دادگاه در خصوص انتخابات روز ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ ریاست فدراسیون کشتی رسانه‌ای شد. رأیی که از سوی شعبه ۹۰ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران روز ۲۳ مهر ماه صادر شد. شاکیان این پرونده را عبدالله عزیزی، عباس جدیدی، حمید بنی‌تمیم، حمید سیفی و بهمن صفری پنج کاندیدای انتخابات اخیر فدراسیون تشکیل می‌دادند.
اعتراض آنها به عدم برگزاری انتخابات تیر ماه این فدراسیون با اساسنامه مصوب ۱۹ تیر ۱۴۰۰ هیئت وزیران بود که به همین دلیل از وزارت ورزش و فدراسیون کشتی شکایت کردند. در واقع اعتراض این پنج کاندیدا به برگزاری انتخابات با اساسنامه اتحادیه جهانی است.

رأی صادره قابل تجدیدنظر است و در آن عنوان شده که صدور رأی بدون حضور نماینده خوانده ردیف اول صادر شده و باتوجه به اینکه شکایت از وزارت ورزش و فدراسیون کشتی صورت گرفته، بخش حقوقی فدراسیون پیگیر موضوع خواهد بود تا در بلکه در تجدیدنظر بتواند رأی را تغییر دهد.

انتهای پیام/
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیشتازیِ بسیج لندن و پاریس و نیویورک
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴