تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۷۹۵۵۲
قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان از اهدای دو مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان و بازی‌های آسیایی هانگژو چین را به موزه آستان قدس رضوی خبر داد.
۰
plusresetminus
اقدام ارزشمند قهرمان کشتی مازندران
به گزارش بلاغ؛ امیرحسین زارع با کسب دو نشان طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد جهان و رقابت‌های آسیایی هانگژو چین پس از بازگشت به زادگاهش، اظهار کرد: در رقابت‌های سنگین‌وزن جهان گشتی گیران سرشناس و توانمند حضور دارند و سطح رقابت‌های جهانی و آسیایی بسیار بالابود.
 
وی با قدردانی و تشکر صمیمانه از استقبال پرشور ورزش دوستان، پیشکسوتان و مردم این شهرستان، افزود: خدا را شکر می‌کنم که مردم شهرم واقعاً قدرشناس هستند و به‌خاطر استقبال پرشور که به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز بود، از تک‌تک آنها قدرشناسی می‌کنم.
 
 عضو تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا در مسابقات مهمی همانند المپیک پاریس بهترین نتیجه را کسب کنم و با خوش‌رنگ‌ترین مدال همیشه شادی و خوشحالی را برای مردم به ارمغان بیاورم تا بخشی از محبت‌های پرمهرشان را پاسخ دهم.

زارع با اشاره به اینکه کادر فنی و مربیان تیم ملی زحمات زیادی برای همه ملی‌پوشان کشیدند و ماه‌ها از خانواده به‌دور بودند تا ما در آمادگی کامل به رقابت‌ها اعزام شویم، گفت: از همه زحمات همه کادر فنی برای تلاش فراوان در کسب موفقیت تیم ملی قدردانی می‌کنم؛ زیرا آنها هم همانند کشتی‌گیران مدت طولانی از خانواده‌شان دور بودند و پدرانه و برادرانه کنار ملی‌پوشان بودند؛ بنابراین از آنها تشکر ویژه دارم و امیدوارم روند موفقیت و افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد تا مدال طلای المپیک را برای شادی دل مردم به ارمغان آوریم.

وی با بیان اینکه دو مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان و بازی‌های آسیایی هانگژو چین را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم می‌کنم، گفت: قبل از مسابقات پیش خود نذر کردم تا همانند سال‌های گذشته طی سفر همراه با خانواده مدال‌های کسب شده را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کنم. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴