تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۴۷۵۵۵۷
فرماندار بابل از افتتاح ۲۱۹ طرح در بخش‌های مختلف این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از ۲۱۹ پروژه هفته دولت در شهرستان بابل
قاسم عزیززاده گرجی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بخصوص شهیدان رجائی و باهنر، اظهار کرد: سبک زندگی شهیدان رجائی و باهنر الگوی عملی است، که باید همگان از آن الگو برداری کنند و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به ویژه مردمان ساکن در مناطق روستایی باید بیش از پیش مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی دولت قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد:عمل به وعده ها، اخلاص، اخلاق مداری، رضایت خداوند، تزکیه نفس، مدافع جدی ولایت و ارزشهای اسلامی، پرتلاش و خستگی ناپذیر، همراه مردم بودن و برای مردم بودن راز ماندگاری شهید رجائی است.
 
فرماندار شهرستان بابل با اشاره به جایگاه شاخص این شهرستان در حوزه علمی، آموزشی، کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و... در سطح ملی تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۱۹ طرح در این شهرستان با اعتبار ۱۳هزار میلیارد ریال در طرح های عمرانی و اقتصادی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد. 
 
 گرجی بیان کرد: امروز مدیران باید در راستای راهبرد دولت که همان «عدالت و پیشرفت» است گام بردارند و در جهت خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنها پیش قدم باشندتا امید در جامعه تزریق گردد 
 
وی از بهره‌برداری ۵۰طرح شاخص باحضور مدیران ارشد کشوری واستانی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:تمام برنامه های دولت به گونه ای تنظیم شده که موجب تحقق عدالت و پیشرفت در کشور می باشد ودر هفته دولت امسال ۱۶۰۹برنامه در این شهرستان به صورت متوازن در تمامی بخش های عمرانی و زیرساختی اجرا می شود.
 
فرماندار بابل با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت ممتازی است تا مدیران عملکرد نظام و دولت را برای افکار عمومی به نمایش بگذارند گفت: بیان صحیح و مقایسه‌ای عملکرد دولت رییسی، سبب افزایش اعتماد عمومی مردم به خدمتگزاران شان در این دولت مظلوم خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷