تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۷۵۰۳۷
مسئولان فریدونکنار ضمن جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان فریدونکنار اعلام کردند که بیماران دیالیزی که در این بیمارستان نوبت دارند به آمل منتقل می‌شوند.
۰
plusresetminus
اعلام جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان فریدونکنار
به گزارش بلاغ، یکشنبه‌شب بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار دچار آتش‌سوزی شدیدی شده که برای خاموش کردن این آتش نیروهای آتش‌نشانی شهرهای همجوار به فریدونکنار اعزام شدند.

کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به جزییات این حادثه اظهارکرد: این حادثه ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار رخ داده که پس از ۱۰ دقیقه با حضور ماموران آتش‌نشانی کار اطفا حریق آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل گسترده بودن حجم آتش، واحدهای آتش نشانی شهرستان‌های بابلسر، بابل، آمل و محمودآباد و حتی دریابانی به کمک آمدند تا این حریق را خاموش کنند.

فرماندار فریدونکنار با قدردانی ویژه از پرسنل بیمارستان و نیروهای بسیج تصریح کرد: این نیروها قبل از حضور آتش‌نشانی خود را به محل حادثه رسانده و با ایثارگری، خودشان را به دل آتش زدند تا حداقل وسایل داخل بخش را به بیرون انتقال دهند تا آسیب کمتری وارد شود.

ابراهیم‌نژاد گرجی گفت: مدت زمان عملیات اطفا حریق دو ساعت به طول انجامید و پس از خاموش کردن کامل آتش، محل به صورت کامل لکه گیری شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، یادآورشد: به دلیل اینکه همچنان کار کارشناسی توسط واحدهای فنی درحال انجام است و به اتمام نرسیده نمی توان علت دقیق آن را بیان کرد.

فرماندار فریدونکنار درخصوص خسارت جانی و تعداد مصدومان حادثه اظهارکرد: خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم اما هشت نفر دچار مصدومیت جزیی شدند که ۶ نفر آن‌ها به صورت سرپایی مداوا و دو نفر دیگر به‌علت مشکلات تنفسی به وجود آمده بر اثر استنشاق دود بستری هستند اما حالشان مساعد است.

سیدمحمدجواد هاشمی پطرودی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار درخصوص آسیب دیدن بخش دیالیز که کنار بخش سی تی اسکن واقع شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور عوامل بیمارستان در بهترین زمان ممکن دستگاه‌های بخش دیالیز از محل خارج شدند تا به آنها آسیبی وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با معاون درمان دانشگاه، بیماران دیالیزی که در بیمارستان ما نوبت دارند به مرکز دیالیز ولایت آمل و بیمارستان شمال آمل منتقل می‌شوند تا کار دیالیز این بیماران بنابر برنامه‌ریزی قبلی انجام شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار تصریح کرد: نیروهای دفتر فنی نیز در بیمارستان مستقر هستند تا هرچه زودتر بخش‌های دارای مشکل راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳