تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۷۳۱۲۸
دریادار تنگسیری گفت: به خانواده شهداء این قول را میدهیم که در مقابل دشمن تا لحظه آخر بایستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از  سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ضمن احترام و تکریم مقام و جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان گفت: به خانواده شهداء این قول را میدهیم که در مقابل دشمن تا لحظه آخر بایستیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه  در رابطه با "روند اقتدار افزایی نیروی دریایی در پهنه دریا برابر دشمنان ایران" به عملیات توقیف نفتکش انگلیسی اشاره و اظهار داشت: در این عملیات ها عنایت خداوند است که حکمرانی می‌کند و اگر غیر از این باشد در صحنه نبرد نتیجه نمیگیریم؛ توقیف نفتکش انگلیسی ابعاد پنهانی دارد که هنوز به آن  پرداخته نشده است. یکی اینکه در این عملیات فرماندهان سطح یک  ما در صف اول  مقابله و تقابل با دشمن حضور داشتند.
وی افزود: زمانی که در این عملیات  ناو آمریکایی  قصد ورود به  آب‌های ما را داشت، به آنها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی  سیبل موشکهای ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.

دریادار تنگسیری در ادامه خاطرنشان کرد: شک نداشته باشید  اگر این نفتکش(انگلیسی)   با  ۱۰ تا اسکورت  هم آمده بود محال بود بتواند از دستان ما فرار کند. ما  مقابل شهدا قسم  یاد کردیم؛ شهدا همرزم ما بودند  و نخواهیم گذاشت خون این‌ شهدای والامقام به هدر برود.

دریادار تنگسیری در پایان رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان «دلاوران از جان گذشته» توصیف و با اشاره به  جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطر نشان کرد :  اعتقاد دارم روابط عمومی زبان گویای یک مجموعه است؛ هر چند حماسه امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا رقم خورد؛ اما آنچه آن را زنده نگه داشت، خطبه های امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) بود.


 
بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷