۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس‌قوه قضائیه به مازندران؛

محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده با همکاری دولت از بندر امیرآباد تخلیه شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۷۱۶۰۸
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران گفت: ۴۸ ساعت پس از سفر رئیس‌قوه قضائیه به مازندران، با همراهی و همکاری جدی دولت محموله دو هزار و ۹۰۰ تنی ذرت آلوده از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد.
۰
plusresetminus
محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده با همکاری دولت از بندر امیرآباد تخلیه شد
به گزارش بلاغ به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار داشت: در پی سفر اخیر رئیس‌قوه قضائیه و بازدید رئیس‌دستگاه قضا از بنادر امیرآباد و نوشهر و کالا‌های رسوب شده در این بنادر، جلسه ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مقرر شد با نظارت دادستان مرکز مازندران و دادستان‌های شهرستان مربوطه، نسبت به تعیین تکلیف محموله‌های دپو شده و ترخیص و تخلیه آن در کمترین زمان ممکن اقدام گردد.

اکبری افزود: با همراهی و همکاری دولت و ۴۸ ساعت پس از سفر رئیس‌دستگاه قضا به مازندران، محموله دو هزار و ۹۰۰ تنی ذرت آلوده که حسب اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره استاندارد، فاقد مصرف دامی بوده، با مجوز مراجع ذی‌ربط برای مصارف صنعتی از جمله الکل‌‌سازی، تخلیه و به مقصد شرکت الکل‌سازی در یکی از استان‌های مرکزی حمل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران متخلف که با ترک فعل زمینه‌ساز تضییع حقوق بیت‌المال شوند اقدام و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳