تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۷۱۰۰۰
تخریب اقدام مثبت دولت رئیسی با عکس آرشیوی از فضاحت دولت روحانی!
۰
plusresetminus
تخریب اقدام مثبت دولت رئیسی با عکس آرشیوی از فضاحت دولت روحانی!
به گزارش بلاغ؛ روزنامه اعتماد روز گذشته در گزارش اقتصادی خود و در واکنش به اقدام مثبت دولت برای افزایش20 درصدی یارانه دهک کم‌درآمد جامعه در قالب کالابرگ الکترونیکی در اقدامی زشت و بدور از اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری تصویر آرشیوی مربوط به صف‌های طولانی مردم برای خرید مرغ و روغن در دولت روحانی را منتشر کرد.
اقدام این روزنامه حامی دولت قبل برای تخریب اقدام مثبت دولت سیزدهم با عکس آرشیوی از فضاحت دولت قبل در حالی است که در سال 99، قیمت کالاهای اساسی مختلف از جمله مرغ شدیدا افزایش یافت و صف‌های طویل مرغ تشکیل شد. در شرایطی که مهم‌ترین دلیل ایجاد این وضعیت نابسامان، تعلیق اجرای قانون تمرکز توسط دولت روحانی بود، این دولت با تشکیل «قرارگاه ساماندهی مرغ» در ایام نوروز آن مقطع تلاش کرد به وضعیت بازار مرغ سروسامانی بدهد. تشکیل «قرارگاه» برای موضوعات روزمره‌ای مثل بازار مرغ در حالی بود که قبلا رویه در کشور این‌گونه بود که برای مسائل بسیار مهم یا اضطراری مانند سیل و زلزله، قرارگاه تشکیل می‌شد.
درواقع دولتی که قرار بود عزت را به پاسپورت ایرانی بازگرداند و چنان رونق اقتصادی ایجاد کند که مردم به یارانه 45 هزار تومانی نیازی نداشته باشند، طوری عمل کرده بود که برای ساماندهی قیمت گوشت مرغ «قرارگاه ساماندهی مرغ» تشکیل می‌داد و مردم برای خرید 2 کیلو مرغ باید ساعت‌ها در صف‌های طویل می‌ایستادند.

تحلیل‌های غرب‌گرایانه مدعیان اصلاحات!
روزنامه هم‌میهن دیروز گفت‌وگویی با سفیر سابق ایران در کویت انجام داده و وی در این گفت‌وگو مدعی شده «با توجه به سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران، به نظر می‌رسد حامل پیام‌ها و یا پیشنهاداتی از سوی آمریکا و اروپا در زمینه احیای برجام و یا تبادل زندانیان باشد.»
روزنامه هم‌میهن نیز این عبارت را به عنوان تیتر مطلب انتخاب کرده و در سایر بخش‌های این گفت‌وگو نیز بیش از هر چیز به مسئله برجام و رابطه با غرب ‌اشاره شده است.
غرب‌گرایی مدعیان اصلاحات به حدی است که هر رخدادی در عرصه بین‌الملل را به رابطه با غرب و آمریکا مرتبط می‌سازند و در هر موضوعی از این زاویه وارد می‌شوند! حال آنکه سفر سلطان عمان به ایران بیش از هر چیز حول محور تقویت روابط منطقه‌ای بود و اخبار منتشر شده نیز موید همین مطلب است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷