تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۶۵۸۲۱
امام جمعه نکا گفت: امروزه دشمن می‌خواهد متولدین دهه هشتاد و نود را از ما بگیرد که امروز همین عزیزان با حضور پرشور خود نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، از همان روز اول انقلاب دانش‌آموزان پای کار بوده‌اند، از زمان جنگ تاکنون همیشه در صحنه حضور داشتند.
۰
plusresetminus
دانش‌آموزان همواره پای انقلاب و کشور بوده و هستند/ از توهین‌کنندگان به مقدسات بیزاریم
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، محمد صادق محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته شهرستان نکا، اظهار کرد: امروز، روز دانش‌آموز است، روزی که عوامل شاه به دانش‌آموزان حمله کردند، روز تبعید امام خمینی(ره) و تسخیر لانه جاسوسی نیز می‌باشد، این حرکت به قدری مهم بود که امام آن را به انقلاب دوم تشبیه کرده‌اند.
وی افزود: امروزه دشمن می‌خواهد متولدین دهه هشتاد و نود را از ما بگیرد که امروز همین عزیزان با حضور پرشور خود نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، از همان روز اول انقلاب دانش‌آموزان پای کار بوده‌اند، از زمان جنگ تاکنون همیشه در صحنه حضور داشتند.
امام جمعه شهرستان نکا ضمن تقدیر از کسانی که در راهپیمایی حضور داشتند، اذعان کرد: ما در تاریخ، نوجوانان و جوانانی داشتیم که شاهکار کرده‌اند، در تاریخ انبیاء حضرت ابراهیم(ع) فقط شانزده سال سن داشته که بت‌ها را شکست، در کربلا قاسم‌بن‌الحسن(ع) و در جنگ شهید حسین فهمیده که امام فرمود رهبر من ایشان است.
این مسئول اشاره کرد: در همین ماجرای شاهچراغ، چند دانش‌آموز بوده‌اند، شهید کشاورز نذر اذان کرده بوده و در حرم به شهادت رسیده و حتی دختر هشت ساله به نام همتایان در مسابقات شطرنج آسیا با حجاب نفر اول شده و بر سکوی نخست ایستاد و نکته عارفانه گفت که من می‌خواهم افتخار اسلام باشم.
وی افزود: راهپیمایی امروز نشان دهنده سه مطلب است، مطلب اول، دانش‌آموزان با حضور خود در این راهپیمایی به استکبار جهانی ثابت کرده‌اند که همواره در صحنه حضور دارند، مطلب دوم این است که دانش‌آموزان همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
در پایان لائینی تصریح کرد: مطلب سوم، همه ما به ویژه دانش‌آموزان از همه کسانی که به مقدسات توهین کردند و آرمان‌های ما را زیر پا گذاشتند اعلام انزجار خود را بیان می‌کنیم و از اینان متنفر هستیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱