تاریخ انتشارجمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۶۵۶۳۴
امام جمعه نکا ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت:این اتفاق آخرین کار دشمن نیست بلکه آنان میخواهند مردم را در برابر مردم قرار دهند، در پشت پرده این ماجراها قطعا سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد دست دارند.
۰
plusresetminus
مردم در برابر مردم؛ فتنه جدید دشمن در حوادث اخیر
به گزارش بلاغ، محمدصادق محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نکا، اظهار کرد: در چند روز قبل اتفاق ناگواری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رخ داده که باعث تأسف و تحزن عاشقان این مملکت و نظام شده و در همین حین مشاهده کردیم که دشمن چه کارهایی را بر علیه ملت ما انجام داده است.

لائینی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق آخرین کار دشمن نیست بلکه آنان می‌خواهند مردم را در برابر مردم قرار دهند، در پشت پرده این ماجراها قطعا سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد دست دارند.

وی افزود: خیلی از افراد و گروه‌ها در این جنایت شریک هستند، کسانی که به بهانه مهسا امینی، قرآن و حسینیه را به آتش کشیده‌اند و مأمورین انتظامی را به شهادت رساند، آنهایی که شعارنویسی می‌کنند همگی در این جنایات شریک هستند.

امام جمعه شهرستان نکا اذعان کرد: واقعا تعجب‌آور است که در پشت تریبون رسمی به امام حسین(ع) و فرزند ۶ ماهه‌اش توهین کرده‌اند، این‌ها نمی‌گویند که در محشر چگونه می‌خواهند پاسخگو باشند و چگونه جواب این همه خون‌های به‌ ناحق ریخته شده را بدهند‌.

این مسئول اشاره کرد: مردم عزیز این جریان کثیفی که راه افتاده به جان و مال و ناموس هیچ کس رحم نمی‌کند، اینان ۴۰ نفر را در حادثه اخیر زخمی کردند، مسئولین مربوطه باید رسیدگی کنند و ببیند این کار ها از کجا نشأت می‌گیرد، اگر در این بین جوانی گستاخی کرد و یا مرتکب گناهی هم شد، باید کاری کنیم که به مسیر برگرد و او را جذب کنیم.

محمدی لائینی اذعان کرد:بسیج دانش‌آموزی هم جنبه نظامی و هم جنبه علمی دارد، در حقیقت مجموعه‌ای از اخلاق، شجاعت، هیبت، ولایت و اقتدار نظام است، این روز، روز بزرگی است به طوری که حضرت امام خمین(ره) فرمودند: رهبر من آن بسیجی نوجوان است که نارنجک به کمر بست و خود را به زیر تانک انداخت.

وی در پایان گفت: وقتی امام خمینی(ره) این سخن را فرمودند، یعنی الگو را به ما نشان داده‌اند، یعنی ما شجاعت، هیبت، وفاداری، فداکاری و اقتدار را از او یاد بگیریم و راه وی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷