توسط خادمیاران امام رضا(ع) انجام می‌شود؛

ذبح و توزیع گوشت 300 رأس گوسفند بین محرومان مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۶۲۹۷۷
در عید سعید قربان، خادمیاران امام رضا علیه‌السلام در مازندران با ذبح 300 رأس گوسفند، گوشت قربانی را بین 6 هزار نیازمند توزیع می‌کنند.
۰
plusresetminus
ذبح و توزیع گوشت 300 رأس گوسفند بین محرومان مازندران
به گزارش بلاغ؛ دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما، یکی از برنامه‌های دهه ولایت را قربانی 300 رأس گوسفند ذکر کرد و اظهار داشت: این تعداد گوسفند به ارزش 750 میلیون تومان و طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد 50 هزار پرس با هزینه175 میلیون تومان می‌باشد که بین محرومان توسط خادمیاران حضرت رضا علیه‌السلام توزیع می‌شود.

محمداسماعیل امام‌زاده با بیان اینکه این عمل خداپسندانه همه ساله در این ایام به نیابت از امام رئوف(ع) و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) انجام می‌شود، از اعزام سادات محروم برای تشرف به بارگاه ربوبی امام رضا(ع) خبر داد و گفت: اعزام 100 سادات محروم به مشهد مقدس از برنامه‌های دهه ولایت برنامه خادمیاری مازندران است که این زائران عزیز بمدت سه روز مهمان ثامن‌الحجج علیه آلاف‌التحیه والثناء خواهند بود.

وی حضور 12هزار خادمیار مازندران در برنامه‌های جشن دهه ولایت و توزیع تبرکات بویژه در مراسم‌های دعای عرفه و توزیع سبد معیشتی و دیدار با خانواده شهداء و عیادت از بیماران، همچنین تحویل 10 خانه بازسازی شده محرومان به آنان را از برنامه‌های این دهه خادمیاران استان مازندران توصیف کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷