تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۲۲۴۲
فرمانده انتظامی نکا گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از جاده‌های جنگلی هزارجریب نکا، موتورسوار که جوان 26 ساله بود در اثر برخورد با جاده و عدم استفاده از وسایل ایمنی در دم جان خود را از دست داد.
۰
plusresetminus
واژگونی موتورسیکلت در جاده جنگلی نکا جان راکب را گرفت
به گزارش بلاغ قاسم عزیزی در گفت‌وگو با پیک نکا، با اشاره به وقوع یک فقره واژگونی موتور در یکی از مسیرهای جنگلی هزارجریب نکا، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز یک دستگاه موتورسیکلت با یک نفر سرنشین در مسیر جاده روستای کوهسارکنده از بخش مرکزی و منطقه پی‌رجه نکا واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه، موتور که از سمت روستای کوهسارکنده به سمت شهر نکا در حرکت بود به یکی از پل‌های فلزی روی نهر کوچکی که از زیر جاده می‌گذرد اصابت کرد و موتور سوار که جوان متولد ۱۳۷۵ بود در اثر شدت برخورد با کناره فلزی پل بر روی جاده پرتاب شد.

فرمانده انتظامی نکا خاطرنشان کرد: به سرعت پس از اعلام ماجرا، نیروهای اورژانس  و پلیس راهور در محل وقوع حادثه حاضر شدند اما این جوان حدودا ۲۶ ساله که به علت عدم برخورداری از وسایل ایمنی و شدت برخورد، متأسفانه جان خود را از دست داده بود با حضور مأموران انتظامی صحنه حادثه مورد برسی قرار گرفت و پیکر متوفی پس از دقایقی به سردخانه منتقل شد.

این مسئول اضافه کرد: در این حادثه هیچ عامل انسانی دیگر دخیل نبوده و به سرعت با تلاش مأموران و نیروهای حاضر در صحنه، مسیر بازگشایی و محل حادثه به جریان عادی خود جهت عبور و مرور مردم بازگشت.

در پایان وی گفت: از همه موتورسواران به خصوص جوانان عزیز درخواست می‌کنیم تا با استفاده از وسایل ایمنی و کاستن از سرعت خود به خصوص در زمان تردد از مسیرهای پر پیچ و خم جنگلی و کوهستانی، جان خود را بیش از پیش حفظ نمایند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷