مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبر داد

اعزام ۴۰ هزار زائر خانه خدا از ۱۶ فرودگاه در ایام حج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۴۶۲۰۹۶
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام ۳۹ هزار و ۶۲۰ زائرخانه خدا از ١۶ فرودگاه کشور به سرزمین وحی از تاریخ ۲۲ خرداد ماه امسال خبر داد.
۰
plusresetminus
اعزام ۴۰ هزار زائر خانه خدا از ۱۶ فرودگاه در ایام حج

به گزارش بلاغ به نقل از وزارت راه و شهر‌سازی، غلامرضا رستمیان درباره جزئیات اعزام حجاج به سرزمین وحی در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: اکنون ۱۶ فرودگاه به‌صورت قطعی درخصوص اعزام زائران به عربستان انتخاب شده است و اعزام از فرودگاه همدان در دست بررسی است که در روزهای آینده تعیین تکلیف و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به فرودگاه‌های اعزام‌کننده حجاج گفت: فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و شیراز آماده پذیرش و اعزام زائران خانه خدا به عربستان هستند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: نخستین پروازهای زائرین از تاریخ ۲۲ خردادماه از شهرهای تهران و کرمان و تبریز به عربستان برقرار می‌شود.
رستمیان در مورد بازگشت حجاج به کشور گفت: طی ۱۷ روز از تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ تا هفتم مردادماه به بازگشت حجاج اختصاص خواهد داشت.

وی یادآور شد: کلیه پروازهای حج سال ۱۴۰۱ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران‌ایر) انجام خواهد شد. مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، گرگان و تبریز بیشترین تعداد پرواز، اعزام و پذیرش زائر را عهده‌دار هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷