تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۵۴
امام جمعه محمودآباد: اگر در بحث گره گشايي از مشكل كشاورزان از دستتان كاري ساخته نيست صراحتا بگوييد و ما را با همين برنج هاي آلوده هندي به حال خود بگذاريد.
۰
plusresetminus
اگر در حل مشكلات كشاورزان ناتوانيد ما را با برنج آلوده هندي به حال خودمان بگذاريد
بلاغ - امام جمعه محمودآباد صبح امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان و در حضور معاون استانداري مازندران ضمن انتقاد شدید از عملكرد ضعيف جهاد كشاورزي محمودآباد اظهار داشت:اگر در بحث گره گشايي از مشكل كشاورزان از دستتان كاري ساخته نيست صراحتا بگوييد و بگذاريد مردم تكليف خود را بدانند .
وي گزارش عملكرد يكسال گذشته رئيس جهاد كشاورزي را كه وي در جلسه امروز قرائت كرد غير قابل دفاع و ناموفق خواند و تاكيد كرد: در شرايطي كه كشاورزان محمودآبادي با مشكلات عديده ي كم آبي و تامين سهميه كود و سوخت به سر مي برند زيبنده نيست رئيس جهاد كشاورزي محمودآباد اينطور از كارنامه خود دفاع كنند.
حجت الاسلام اسماعيلي ضمن تشكر از استاندار مازندران به خاطر انتصاب فردي بومي و با تجربه به فرمانداري محمودآباد از فرزانه خواست: در درجه اول انتظار مردم از جنابعالي تحقق منويات و مطالبات رهبري و كار جهادي براي رفع موانع و مشكلات مردم است.
وي در پايان از كليه مسئولين خواست تا در جهت كمك به اقتصاد كشور و حمايت از توليد نقش فعالتري ايفا كنند و حتي در صورت تمكن مالي بهتر است در امر انصراف از يارانه پيشتاز باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴