تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۹۵
پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای هسته‌‌‌‌‌ای از 16 تا 19 آبان، همزمان با پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ حامد ثابت معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه آزاد واحد کرج در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار  از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌‌‌ای در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای هسته‌‌‌‌‌ای از 16 تا 19 آبان، همزمان با پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.
ثابت تشریح کرد: این نمایشگاه، هر سال توسط سازمان انرژی اتمی در سطح کشوری و در یک مرکز دانشگاهی برگزار می‌‌شود و بر همین اساس، طی بازدید مسؤولان سازمان انرژی هسته ای از فضای واحد کرج این مرکز انتخاب شد و تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌‌‌ای انجام شده است.
معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه آزاد کرج تصریح کرد: در نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌‌ای محصولاتی از قبیل کیک زرد، انواع سانتریفیوژ و فناوری‌‌‌‌‌های نوین هسته‌‌‌ای است که محصول بومی سازمان انرژی اتمی ایران است ارائه خواهد شد.
ثابت همچنین درباره برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز اظهار داشت:  180 غرفه در این جشنواره برپا خواهد شد که 90 غرفه در اختیار نهادهای دولتی چون دانشگاه پیام نور، خوارزمی و دیگر دانشگاه‌‌‌ها و مراکز تحقیقاتی بوده و 90 غرفه هم در اختیار شرکت‌‌‌‌‌های فناور و دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بنیان قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد و محصولات دانش بنیانی در این نمایشگاه عرضه می‌شود که در سال های قبل ارائه نشده و جدید هستند.
وی ادامه داد: هدف این نمایشگاه، ایجاد شرایطی برای انعقاد قرارداد میان سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران و صاحبان صنایع است و بسترسازی‌های لازم در این رابطه صورت گرفته است.
معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه آزاد کرج گفت: در پایان این جشنواره، 10 نفر به عنوان پژوهشگر برتر استان در کارگروه‌‌‌های مهندسی و علوم پایه انتخاب می‌‌‌شوند؛ همچنین 5 نفر معلم پژوهشگر برتر و 6 دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموز پژوهشگر برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی افزود: 2 غرفه پژوهشی برتر و یک ایده برتر و دو نفر فناور برتر هم در این جشنواره انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲