در بازدید از موکب انصارالحسین(ع) نکا در کربلا تأکید کرد

مشارکت فعالانه و پرشور مردم و موکب‌داران مازندران در اربعین

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۵۱۲۳
معاون استاندار مازندران ضمن تقدیر از مشارکت فعالانه و پرشور مردم و موکب‌داران مازندران در اربعین حسینی امسال، گفت: مجموعه منابعی را که مردم در اختیار موکب‌داران قرار می‌دهند غرض و نیت اصلی آن‌ها این است که مجموعه زوار بتوانند از این خدمات به نحو احسن استفاده کنند و طبیعتاً ما و همه موکب‌داران این وظیفه را داریم که این منابع را به درستی مصرف کنیم.
۰
plusresetminus
مشارکت فعالانه و پرشور مردم و موکب‌داران مازندران در اربعین
حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی بلاغ، مستقر در صحن حضرت زینب(س) کربلای معلی با تقدیر از فعالیت منسجم موکب‌های استان مازندران به ویژه مردم و موکب انصارالحسین(ع) شهرستان نکا تقدیر و اظهار کرد: مشارکت مردم و موکب‌داران استان مازندران در اربعین حسینی فعالانه و پرشور بوده است.

وی افزود: امیدواریم همه موکب‌داران در سایه تجربه ارزنده‌ای که در سال گذشته کسب شد و امسال نیز وجود دارد برای سال‌های بعد بتوانند با سطح خدمات بیشتر در خدمت زائران باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان خدمات مطلوب موکب شهرستان نکا در صحن عقیله، خاطرنشان کرد: موکب انصارالحسین(ع) یکی از بهترین موکب‌های استان مازندران به شمار می‌آید که از مدیریت فوق‌العاده مطلوبی برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: این موکب در رعایت مسائل بهداشتی، مباحث فرهنگی و همچنین امکانات رفاهی برای زائران امام حسین(ع) در حد وسع و توان خود فوق‌العاده کار کرد و از این جهت باید به مجموعه خادمان این موکب تبریک بگوییم.

وی گفت: خواهش ما از همه موکب داران استان مازندران این است که از مجموعه اقدامات مثبتی که سایر موکب‌ها انجام می‌دهند الگوبرداری کنند و سطح خدمات را ارتقاء بدهند.

حسن‌نژاد تأکید کرد: چراکه مجموعه منابعی را که مردم در اختیار موکب‌داران قرار می‌دهند نیت اصلی آن‌ها این است که مجموعه زوار بتوانند از این خدمات به نحو احسن استفاده کنند و طبیعتاً ما و همه موکب‌داران این وظیفه را داریم که این منابع را به درستی مصرف کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴