کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بازدید از موکب انصارالحسین(ع) نکا در کربلا تأکید کرد

مشارکت فعالانه و پرشور مردم و موکب‌داران مازندران در اربعین

26 مهر 1398 ساعت 9:18

معاون استاندار مازندران ضمن تقدیر از مشارکت فعالانه و پرشور مردم و موکب‌داران مازندران در اربعین حسینی امسال، گفت: مجموعه منابعی را که مردم در اختیار موکب‌داران قرار می‌دهند غرض و نیت اصلی آن‌ها این است که مجموعه زوار بتوانند از این خدمات به نحو احسن استفاده کنند و طبیعتاً ما و همه موکب‌داران این وظیفه را داریم که این منابع را به درستی مصرف کنیم.


حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی بلاغ، مستقر در صحن حضرت زینب(س) کربلای معلی با تقدیر از فعالیت منسجم موکب‌های استان مازندران به ویژه مردم و موکب انصارالحسین(ع) شهرستان نکا تقدیر و اظهار کرد: مشارکت مردم و موکب‌داران استان مازندران در اربعین حسینی فعالانه و پرشور بوده است.

وی افزود: امیدواریم همه موکب‌داران در سایه تجربه ارزنده‌ای که در سال گذشته کسب شد و امسال نیز وجود دارد برای سال‌های بعد بتوانند با سطح خدمات بیشتر در خدمت زائران باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان خدمات مطلوب موکب شهرستان نکا در صحن عقیله، خاطرنشان کرد: موکب انصارالحسین(ع) یکی از بهترین موکب‌های استان مازندران به شمار می‌آید که از مدیریت فوق‌العاده مطلوبی برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: این موکب در رعایت مسائل بهداشتی، مباحث فرهنگی و همچنین امکانات رفاهی برای زائران امام حسین(ع) در حد وسع و توان خود فوق‌العاده کار کرد و از این جهت باید به مجموعه خادمان این موکب تبریک بگوییم.

وی گفت: خواهش ما از همه موکب داران استان مازندران این است که از مجموعه اقدامات مثبتی که سایر موکب‌ها انجام می‌دهند الگوبرداری کنند و سطح خدمات را ارتقاء بدهند.

حسن‌نژاد تأکید کرد: چراکه مجموعه منابعی را که مردم در اختیار موکب‌داران قرار می‌دهند نیت اصلی آن‌ها این است که مجموعه زوار بتوانند از این خدمات به نحو احسن استفاده کنند و طبیعتاً ما و همه موکب‌داران این وظیفه را داریم که این منابع را به درستی مصرف کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 405123

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/405123/مشارکت-فعالانه-پرشور-مردم-موکب-داران-مازندران-اربعین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com